Contact RyanAir Romania

Ryanair este o companie aeriană irlandeză de tip low-cost care activeaza in nenumarate tari din Europa printre care si Romania. In cadrul articolului propus urmarim modalitatea de contact Ryanair Romania si modul prin care putem depune o reclamatie in cazul in care avem o nemultumire fata de companie.

Ryanair operează peste 1,800 de zboruri zilnic din 76 de baze aeriene (Europa și Africa de Nord) și transportă mai mulți pasageri decât orice altă companie. Compania este prezentă în 31 de țări și realizează conexiuni din 200 de aeroporturi către 185 de destinații.

Compania deține un record de siguranță de 30 de ani, asigurat de o echipă de peste 9,500 de profesioniști în aviație și confirmat de cei peste 100 milioane de clienți din ultimul an.

Ryanair a inceput sa isi desfasoare activitatea in anul 1985 dupa ce a fost infiintata de catre familia irlandeza Ryan. Poti zbura cu Ryanair in Europa cele mai frecvente zboruri fiind catre Anglia, Spania sau Italia.

Contact RyanAir –  relatii cu clientii

Pentru a intra in contact cu Ryanair mai usor este necesar sa ai un cont pe site-ul oficial al companiei de unde poti gestiona urmatoarele informatii prin contact cu serviciul de relatii clienti:

  • informatii zboruri RyanAir;
  • informatii bagaje, bagaje de cala Ryanair;
  • anulari si rambursari bilete zoboruri RyanAir;
  • reclamatii si sesizari RyanAir;
  • Intarziere abor, anulare zbor Ryanair.
  • alte solicitari catre departamentul de relatii cu clientii RyanAir.

Telefon Contact RyanAir Romania

Numărul de telefon pentru relații cu clienții de la Ryanair este +44 8712460002

Relatii clienti RyanAir

  • Rezervări noi/ Întrebări generale – telefon Ryanair Romania +44 1279358438. Apelurile sunt taxate la tarifele locale.
  • Call Center RyanAir – Limbi disponibile: Engleză, Italiană, Germană, Spaniolă, Franceză și Poloneză.

Program call center

Liniile telefonice RyanAir sunt disponibile dupa acest program:

  • Luni – Vineri 9AM-7PM CET
  • Sâmbătă 9AM-6PM CET
  • Duminică 10AM-6PM CET

Reclamatii RyanAir Romania

Depunerea reclamatiilor sau sesizarilor pentru serviciile RyanAir se poate face rapid online direct din contul tau creat pe site-ul oficial – RyanAir – vezi formular online

Depune o întrebare/reclamație formală astfel:

Dacă nu dorești să utilizezi Formularul nostru de întrebări/reclamații online, ne poți trimite o scrisoare prin poștă. Include toate informațiile, astfel încât să ne putem ocupa de întrebarea/reclamația ta cât mai eficient posibil:

  • Numele tău complet (așa cum apare pe bilet)
  • Numărul de referință al rezervării tale
  • Detaliile zborului (data și numărul zborului)
  • Detaliile tale de contact preferate; adresa de e-mail, numărul de telefon sau adresa poștală
  • Detaliile întrebării/reclamației, împreună cu numele oricărui membru al personalului nostru Ryanair cu care ați vorbit la acel moment.

Adresa de corespondenta RyanAir: Customer Service Department PO Box 11451 Swords Co. Dublin Ireland.

Contact prin chat online

Prin contul tau de client poti interactiona cu operatorii call center RyanAir. Chatul nostru Bot Molli va poate ajuta 24/7, iar agenții noștri sunt disponibili 7 zile pe săptămână.

Ce bagaj pot sa am cu mine la RyanAir ?

Pentru bagajul de bord sunt dimensiuni standart pe care trebuie sa le respecti atunci cand vrei sa iei bagajul langa tine in avion. Pentru bagaje mai multe ai o optiune suplimentara pe care trebuie sa o platesti in plus daca nu vrei sa ajunga la cala.

Dimensiuni pentru bagaje de mana la RyanAir:

bagaje ryanair

Prioritate și 2 bagaje de mână oferă clienților avantajul de a se urca în avion prin Îmbarcare prioritară și de a aduce la bord un bagaj personal mic și un troler de 10 kg (55 x 40 x 20 cm). Acest lucru înseamnă că nu va trebui să aștepți bagajul la terminalul de la destinație. Dacă opțiunea de prioritate este epuizată, poți achiziționa opțiunea Bagaj înregistrat de 10 kg.

Bagaje de mână supradimensionate – Bagajul de mână supradimensionat va fi refuzat la poarta de îmbarcare sau, dacă este cazul, amplasat la cală pentru o taxă de €/£ 69.99 (taxă supusă cotei de TVA pentru zborurile interne, la cotele aplicabile).
În cazul în care nu ştii dacă bagajul tău are dimensiuni corespunzătoare, verifică la ghişeul de preluare a bagajelor înainte de a ajunge la controlul de securitate.

Modificare zbor la Ryanair

Daca este necesar sa schimbi ora unui zbor programat sau rezervat exista posibilitatea de a modifica zborul respectiv. Dacă acest lucru se întâmplă, te vom notifica prin e-mail, cu privire la modificarea programului. Schimbarea se va reflecta și în detaliile călătoriei tale din secțiunea „Rezervările mele” din contul tău myRyanair.

Vei avea dreptul la o rambursare completă a tuturor sumelor plătite în legătură cu zborul respectiv:

  • efectuăm o modificare de cel puțin 5 ore la ora de plecare programată;
  • acest lucru este inacceptabil pentru tine; și
  • nu îți putem face rezervare la un zbor alternativ care să fie acceptabil pentru tine.

Datele/orele/rutele/numele aferente zborurilor pot fi schimbate cu până la 2,5 ore înainte de ora zborului (modificările de nume pot fi realizate cu până la 2 ore înainte de ora zborului) din „Rezervările mele”, cu excepția cazului în care ai efectuat deja check-in-ul, caz în care te rugăm să ne contactezi prin serviciu de chat.

Pentru informatii suplimentare consultati site-ul oficial al companie sau sunati la telefonul de contact RyanAir Romania afisat ceva mai sus in articol.

Lasă un comentariu