Contact eMAG relatii cu clientii

eMAG este cel mai mare retailer online din România, oferind o gamă variată de produse, de la electronice și electrocasnice, la articole pentru casă, modă și produse de înfrumusețare. In acest articol analizam modul de contact relatii cu clientii eMAG.

eMAG contact relatii clientii

Daca te intrebi cum poti intra in contact cu operatorii serviciului pentru asistenta clienti eMAG, iata ce poti face acum:

  1. Optiunea principala de contact este acum prin CHAT.
  2. Daca cauti telefon eMAG Bucuresti este bine de stiut faptul ca, Nu se mai poate suna la telefonul 021 200.52.00
  3. Ai la dispozitie si formular de retur si reparatie produse achizitionate de la eMAG.
  4. Poti trimite un email la adresa:  contact@emag.ro

Pe lângă gama vastă de produse proprii, eMAG funcționează și ca o piață online (marketplace), unde vânzători terți își pot lista produsele, extinzând și mai mult oferta pentru clienți.

Date de contact eMAG

  • Sediul central eMAG: S.C. Dante International S.A.
  • Adresa: Șoseaua Virtuții, Nr. 148, Sector 6, București, România Cod Poștal: 060787
  • Call center clienti: Chat, formular de contact –  Retur, Garantie.

Magazin fizic (showroom-uri) eMAG:

eMAG are mai multe showroom-uri și puncte de ridicare în toată țara. Unele locații populare sunt:

  • București – Crângași: Str. Virtuții nr. 148, sector 6
  • Cluj-Napoca: Bulevardul 21 Decembrie 1989, nr. 77
  • Timișoara: Calea Aradului nr. 64

Pentru acces la serviciul pentru relatii cu clientii eMAG este necesar sa te loghezi in contul tau, ulterior sa intri la sectiunea din drepata sus ‘Suport Clienti’.

Contacteaza eMAG prin sistemul de suport online

Pentru a interacționa cu un reprezentant eMAG pe chat, urmează acești pași:

  1. Accesează site-ul eMAG: Intri pe www.emag.ro.
  2. Deschide secțiunea de asistență: De obicei, găsești opțiunea de chat în partea de jos a paginii sau în secțiunea „Contact” respectiv „Suport Clienți”.
  3. Selectează opțiunea Chat: Vei vedea un buton de SUPORT. Apasă pe acesta pentru a deschide fereastra de conversație. Prima data te va prelua asistenta virtuala urmand ulterior sa fii preluat de un operator eMAG.
  4.  Începe conversația explicând problema ta (comenzi, livrare, retururi etc.). Un reprezentant te va prelua în câteva minute pentru a te asista.
  5. In acest caz, reprezentantul eMAG îți va răspunde pe chat și te va ghida în funcție de situația descrisă. Chat-ul este util pentru clarificări rapide sau soluționarea problemelor curente.

Acest mod de comunicare este eficient și rapid pentru a primi suport direct de la eMAG fără a fi nevoie să telefonezi sau să trimiți emailuri.

Garantie eMAG – Contact Depanero 

Daca ai probleme cu un anumit produs ce se afla in garantie poti completa formularul pentru reparatie produs disponibil in rubrica /contact eMAG

  • Email: Pentru suport prin email, trimite un mesaj la: contact-service@depanero.ro
  • Adresa: Splaiul Independenței, nr. 319, Sector 6, București.

Contact eMAG Retur și Service

eMAG oferă două secțiuni principale prin intermediul formularului de contact, ambele esențiale pentru clienții care au nevoie de asistență pentru retururi sau pentru trimiterea produselor în service. Aceste formulare simplifică pașii necesari pentru a returna un produs sau pentru a solicita reparații în garanție.

  • Formular retur produse online: Folosit pentru a iniția procesul de returnare a produselor achiziționate de pe eMAG – accesează formularul.
  • Formular service pentru produse în garanție: Permite trimiterea produselor pentru reparații .

Cum să returnezi un produs la eMAG

Dacă ai cumpărat un produs de la eMAG și dorești să-l returnezi, procesul este simplu și rapid. Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:

  • Verifică termenul de retur  –  Înainte de toate, asigură-te că te încadrezi în termenul de retur, care este de 30 de zile de la primirea produsului. Este important să știi că produsul trebuie să fie în stare bună și, dacă este posibil, în ambalajul original.
  • Accesează contul tău eMAG – Intră pe site-ul eMAG și loghează-te în contul tău. Dacă nu ai un cont, poți utiliza opțiunea de retur și fără a fi logat, dar este mai simplu dacă ai un cont.
  • Găsește comanda – După ce te-ai logat, mergi la secțiunea „Comenzile mele” și caută comanda care conține produsul pe care vrei să-l returnezi.
  • Inițiază returul – Selectează produsul pe care dorești să-l returnezi și apasă pe opțiunea „Returnează produsul”. EMAG îți va oferi un formular pe care trebuie să-l completezi. Aici poți menționa motivul returului.
  • Ambalează produsul cu grijă, ideal în ambalajul original, și asigură-te că include toate accesoriile, manualele și documentele necesare. Eticheta de retur pe care o primești de la eMAG trebuie să fie atașată pe colet.

Optiuni pentru retur

eMAG oferă mai multe opțiuni pentru returnarea produselor:

  • Prin curier: Poți solicita un curier să vină să preia coletul de la tine. EMAG îți va oferi toate detaliile necesare pentru programare.
  • La un punct de livrare: Dacă preferi, poți merge la un punct de livrare eMAG pentru a returna produsul în persoană. Asigură-te că ai cu tine eticheta de retur.

După ce ai trimis coletul, poți verifica statusul returului în contul tău eMAG. De obicei, procesarea returului durează câteva zile, iar odată ce acesta este acceptat, banii îți vor fi restituiți prin metoda de plată utilizată la achiziție.

Așteaptă restituirea banilor –  Odată ce returul a fost aprobat, banii vor fi returnați în contul tău, iar acest proces poate dura între 3 și 14 zile, în funcție de metoda de plată.

Reclamatii servicii eMAG

De regula reclamatiile pentru serviciile eMAG sunt adesea orientate catre anumite produse care nu corespund asteptarilor sau sunt indreptate catre modul de livrare produse.

Daca ai probleme cu o comanda, iti sugeram sa intri in contact cu operatorii serviciului pentru relatii cu clientii pentru a lamurii problema legata de comanda ta.

De regula operatorii sistemului de relatii clienti, identifica problemele semnalate de clienti si poate sa ofere asistenta pentru comenzi, retur sau garantii.

Telefonul dedicat serviciului de call center eMAG a fost suspendat insa, toti operatorii serviciului fiind mutati pe chat. In unele situatii timpul de asteptare pentru preluare solicitari pe chat poate dura destul de mult.

Daca ai probleme cu asistenta operatorilor eMAG poti lasa un comentariu. Cei ce au reusit sa discute cu operatorii eMAG prin chat pot lasa o indrumare catre ceilalti utilizatori astfel incat sa facilitam informatia utila pentru modul de contact operatori call center eMAG.

Date contact magazin eMAG:

  • Companie :S.C. DANTE INTERNATIONAL S.A.
  • Adresa: Soseaua Virtutii, nr. 148, Sector 6, Bucuresti
  • CUI: RO14399840
  • Registrul Comertului: J40/372/2002
  • website: emag.ro

Iti sugeram sa urmaresti si modul de interactiune cu serviciul pentru clienti DIGI Romania.

Lasă un comentariu