Numar Telefon Relatii clienti Orange

Cauti numarul de telefon pentru serviciul de relatii clienti Orange?

Iti exemplificam numerele de telefon pentru serviciul de relatii clienti Orange. Daca esti abonat sau doresti sa obtii informatii despre abonamentele Orange von analiza optiunea de contact serviciul de relatii cu clientii Orange.

Contact relatii clienti Orange

Pentru oricine folosește o cartela pre-plătită de la operatorul de telefonie mobilă Orange, iată care sunt cele mai importante numere pentru asistență:

300 – din rețeaua Orange – de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă – duminică și sărbători legale între 9:00 – 18:00 persoane fizice (9:00 – 17:00 persoane juridice

  • gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
  • pentru clienții PrePay – sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al treilea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
  • pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.

Telefon Orange relatii cu clientii 0374.30.03.00 – din orice rețea, apel cu tarif normal

Suna la +40 374 300 300 – din roaming, taxat ca apel internaţional către România

Aceste numere sunt valabile pentru clienții Orange România și Orange Romania Communications (pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă).

  • 401 – Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite
  • 474 – limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)
  • 228 – pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming.

Contact relatii clienti prin aplicația My Orange

Aplicația My Orange îți oferă acces rapid și facil la contul tău, permițând gestionarea serviciilor active și multe altele, direct de pe telefonul mobil sau tabletă. O poți descărca gratuit din App Store sau Google Play și începe să o utilizezi imediat.

Dacă preferi să discuți direct cu un operator, Orange pune la dispoziție diverse numere de contact în funcție de tipul de client. Clienții cu abonament pot apela numărul 300, iar cei PrePay pot folosi numărul 222. Apelurile sunt gratuite și disponibile de luni până vineri, între orele 08:00 și 20:00.

Call center Orange clienti business – Daca esti client Orange business poti suna serviciul de relatii clienti  la telefon: 0750100200 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) sau la 0374300300 (apel cu tarif normal din alte retele si din roaming).

Call center relatii clienti Orange prepay

  • Numarul de telefon pentru acces la un operator este 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Clientii PrePay beneficiaza de primele 2 apeluri gratuite efectuate intr-un interval de 30 de zile.

Întrebări frecvente despre Orange

Cum pot verifica numarul de minute si date mobile sau credit?

Pentru a afla soldul de minute, date sau credit, poți apela *100# și urma instrucțiunile de pe ecran. Alternativ, te poți conecta la contul tău online Orange sau accesa aplicația My Orange pentru a verifica detaliile direct.

Cum îmi pot plăti factura?

Ai la dispoziție mai multe opțiuni pentru plata facturii Orange: online prin contul tău Orange, prin aplicația My Orange, telefonic, în magazinele Orange sau prin transfer bancar. Poți găsi informații detaliate despre fiecare metodă de plată pe site-ul Orange sau în secțiunea de ajutor a aplicației My Orange.

Contacteaza Orange relatii cu clientii pentru reziliere contract

In cele ce urmeaza vom exemplfica situatiile in care pot cere rezilierea contractului la Orange. Pentru acest lucru este necesar sa suni la serviciile de relatii clienti Orange.

Astfel, rezilierea contractului cu Orange poate fi realizată în diverse situații, în funcție de termenii contractuali și circumstanțele specifice.  Enumeram astfel de situatii in care este posibila rezilierea contractului Orange:

La finalul perioadei minime contractuale

  • Ai încheiat un contract cu o perioadă minimă de 12 sau 24 de luni.
  • Când poți rezilia: După expirarea perioadei minime, poți rezilia contractul fără penalizări, cu o notificare prealabilă, conform termenilor din contract.

Reziliere în perioada contractuală (cu penalizări)

  • Situație: Vrei să închei contractul înainte de terminarea perioadei minime.
  • Este posibil să reziliezi contractul, însă vei fi obligat să achiți anumite penalități sau taxe, în funcție de beneficiile primite (telefoane subvenționate, reduceri).
  • Excepție: Unele contracte oferă opțiunea de reziliere fără penalități după o anumită perioadă, dar este esențial să verifici termenii contractuali.

Reziliere din cauza serviciilor necorespunzătoare

  •  Calitatea serviciilor oferite de Orange este semnificativ inferioară față de ceea ce este prevăzut în contract (de exemplu, semnal slab constant, probleme tehnice care nu sunt remediate în timp util).
  • Poti rezilia contractul Orange, după ce ai sesizat problemele în mod repetat și acestea nu sunt rezolvate în termen rezonabil, poți cere rezilierea contractului fără penalități.

Reziliere în caz de deces

  • Titularul contractului decedează.
  • Contractul poate fi reziliat fără penalizări la cererea rudelor apropiate sau a moștenitorilor legali, prin prezentarea documentelor justificative.

Fiecare dintre aceste situații necesită o analiză atentă a termenilor contractuali și, în unele cazuri, va trebui să depui o cerere scrisă sau să discuți cu un reprezentant al serviciului clienți.

Telefon deranjamente Orange

Apeleaza numarul 300 pentru a raporta deranjamente sau pentru asistenta tehnica cu privire la suport general. Pentru serviciile de televiziune, servicii de telefonie mobil sau date mobile poti aplea serviciile de relatii cu clientii Orange Romania.

Afla care este numarul de telefon pentru serviciile de relatii clienti Sodexo Pluxee.

Lasă un comentariu