Contact Electrica Furnizare serviciul de relatii clienti

Electrica Furnizare Contact
  • Date de contact Electrica Furnizare actualizate pentru anul 2024

Afla care sunt modalitattile de contact Electrica Furnizare pentru a discuta cu un operator din centrul de suport si relatii clienti Electrica.

Identificam in cele ce urmeaza toate aspectele ce tin de interactiunea cu serviciul de relatii clienti de la Electrica Furnizare. Departamentul relatii clienti se ocupa cu tot ce inseamna informatii legate de contul dvs de client si poate sa va indrume catre serviciile care va intereseaza.

Electrica Furnizare contact relatii clienti

Pentru a intra in contact cu echipa de asistenta si suport clienti Electrica Furnizare avem in cele ce urmeaza mai multe date de contact valabile pentru momentul actual.

Date de contact Electrica:

  • Contact Electrica Furnizare serviciul de asistenta si suport al departamentului de relatii clienti – 0244 406 006
  • Contact pe email la adresa:  clienti@electricafurnizare.ro
  • Poti trimite un FAX la numarul de telefon 0371 608 070.
  • Transmitere index autocitit la Electrica Furnizare prin telefon 0800 800 048.
  • Contact prin portalul MyElectrica destinata clientilor Electrica Furnizare.

Contact pe email Electrica Furnizare

Daca ai nevoie de o informatie mai detaliata sau prezinti o anumita problema pe care doresti sa o expui celor de la Electrica avem la dispozitie si o adresa de email unde poti coresponda cu serviciul de relatii clienti.

Poti trimite un email la adresa: clienti@electricafurnizare.ro specificand in email mai multe detalii despre contractul tau daca exista sau detaliile pentru care intri in contact cu echipa de la relatii clienti Electrica Furnizare.

Program serviciul de relatii clienti Electrica

Pentru a intra in contact cu cei de la relatii clienti este important sa apelati serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare in timpul programului de lucru. De regula se raspunde destul de bine la numarul de telefon din call center Electrica insa in anumite situatii pot exista si intarzieri de ordinul catorva minute.

Serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare poate fi apelat de Luni până Vineri, între orele 8:00-20:00. Orice informatie sau solicitare poate fi adresata atat telefonic, online pe adresa de email sau prin formularul de contact Electrica Furnizare.

Adresa de contact Electrica Furnizare

Informatii de localizare adresa Electrica Furnizare:  sediul social Electrica Furnizare SA din București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736.

Deranjamente Electrica Furnizare

Pentru a semnala deranjamente sau plangeri este necesar sa completezi urmatoarele date in portalul de clienti MyElectrica sau Electrica:

  • Nume prenume client sau reclamant;
  • Cod client Electrica Furnizare;
  • Număr loc consum(NLC)
  • Date de contact precum telefon, email, etc.

Daca depui o plangere sau ai probleme ce semnalaeaza un deranjament la Electrica Furnizare avem la dispozitie un formular special pentru clientii Electrica Furnizare:  vezi formular 

Deranjamente Distributie energie electrica

  • TRANSILVANIA NORD 0800.400.929
  • TRANSILVANIA SUD 0800.500.929
  • MUNTENIA NORD 0800.500.205

Deranjamente tehnice 24h/7 – 0800 070.444  număr apelabil gratuit de pe teritoriul național.

  • Arad: 0257 929
  • Caraș-Severin: 0255 929
  • Hunedoara: 0254 929
  • Timiș: 0256 929

Cele mai multe sesizari si probleme semnalate de clientii Electrica Furnizare sunt legate de aplicatia MyElectrica care in ultimul timp a suferit un update major iar acest lucru a generat anumite erori in sistem. Daca utilizati MyElectrica este important sa actualizati aplicatia la ultima versiune sau sa va logati in contul dvs cu datele din contractul dvs.

Daca nu aveti cont pe MyElectrica puteti sa adaugati un cont printr-o inregistrare de client in portalul MyElectrica.

Plangerile se pot depune numai la Electrica Furnizare bifand motivul pentru care intrati in contact cu cei de la Electrica prin formularul de plangere. Mai jos am identificat motivele si sectiunile pentru care puteti depune plangere sau reclamatii la Electrica Funizare:

  • Clauze contractuale furnizare energie electrică
  • Modalitate facturare energie electrică/ gaze naturale
  • Consumul și valoarea facturii de energie electrică/ gaze naturale; determinarea puterii calorifice superioare a gazelor naturale
  • Plăți neînregistrate / alocate eronat
  • Ofertarea de prețuri și tarife: Intra in contact Electrica Furnizare.
  • Continuitatea în alimentarea cu energie electrică / gaze naturale (întreruperi repetate în alimentare)
  • Calitatea energiei electrice furnizate (fluctuații de tensiune, nivel de tensiune necorespunzător)
  • Calitatea gazelor furnizate
  • Funcționarea grupurilor de măsurare (contor defect/contor blocat)
    Schimbarea furnizorului
  • Informarea clienților finali
  • Standard de performanță furnizare energie electrică/ gaze naturale
  • Preavizare / deconectare pentru neplată
  • Neprimire / primire cu întârziere factură
  • Altele motive ce nu fac subiectul celor aminitite mai sus.

Iti recomandam sa vezi modul de contact Enel daca esti  binenteles ai un contract cu aceasta companie sau doresti sa devii client Enel.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *