Contact Banca Transilvania

Banca Transilvania este cea mai mare banca din România fiind apreciata pentru serviciile sale de nenumarati clienti din tara noastra. Banca  Transilvania fost înființată în anul 1993, la Cluj-Napoca, de un grup de oameni de afaceri locali, cu 79% capital românesc și 21% străin.

Abordam in cadrul acestui articol modalitatea prin care putem sa contactam serviciul de suport relatii cu clienti de la Banca Transilvania. Centru de suport clienti si contact Banca Transilvania functioneaza Non stop prin serviciul de call center.

Banca Trasilvania contact BT Bucuresti si Cluj

Intra in contact cu Banca Transilvania sediul Central din Cluj sau Bucuresti pentru asistenta call center.

Care sunt numerele de telefon Banca Trasilvania in serviciu non stop pentru clientii bancii.

  • Telefon BT non stop 0264 308 028 sau *8028

Ne gasesti aici, oricand ai nevoie. Numarul e disponibil din orice retea nationala.


  • 0264 303 003

Linie directa pentru toti romanii care sunt plecati din tara, inclusiv asistenta in limba engleza.


  • 0264 308 000

Self -banking – apelezi si primesti un link cu acces la informatii despre conturile tale.

Serviciul de relatii cu clientii Banca Transilvania este bine structurat si operativ non stop pentru problemele identificate de clientii bancii. Daca din motive tehnice astepti pe linie foarte mult un operator call center Banca Transilvania te va apela in cel mai scurt timp posibil. 

Pentru a identifica timpul de asteptare pentru preluare clientii, Banca Transilvania a implementat o pagina unde vei vedea cati clienti asteapta preluarea de catre un operator.

Vezi status aici

banca transilvania contact

Asistenta si contact non stop Banca Transilvania 

In anumite situatii suntem nevoiti sa cautam suport la serviciul de relatii clientii Banca Transilvania. Identificam cele mai frecevente intrebari adresate serviciului de asistenta clientii BT:

1.  Am uitat pinul la card ?

  • Ne suni la numărul 0264 308 028, iar colegii noștri din Call Center* te vor ajuta în cel mai scurt timp. 

2. Cum pot sa resetez parola la BT24 Internet Banking?

3. Solicitari legate de carduri;

4. Solicitari despre codul IBAN;

5. Care este costul unui extras de cont la BT?

6.Vreau sa ma loghez in Neo Mobile Banking si am folosit BT24. Cum procedez?

Toate solicitarile dumnevoastra sunt solutionate prin serviciul de asistenta clienti iar daca aceasta solicitare necesita o deplasare la banca, in locatiile Banca Transilvania din orasul tau vei regasi suport de calitate pentru intrebarile tale.

Pentru informatii suplimentare si pentru a raspunde la intrebarile dvs. poti completa formularul de contact Banca Transilvania disponibil la adresa:  -> formular contact

Aplicația de Mobile Banca Transilvania poate fi utilizată de pe orice telefon cu sistem de operare Android minim versiunea 6.0 și iOS minim versiunea 11.4.1.

Pentru informatii suplimentare urmariti site-ul oficial bancatransilvania.ro 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

gdpr-image
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site.
Politica cookie
error: Content is protected !!