Contact BRD si modalitatea de asistenta si suport pentru clienti prin serviciul de relatii cu clientii BRD. Analizam in cadrul acestui articol modul de contact BRD pentru diverse situatii in care ne putem afla sau modul prin care putem obtine informatii despre serviciile bancare.
BRD – Groupe Société Générale este o bancă românească deținută de grupul financiar francez Société Générale în proporție de 58,32%. În 2013 era doua bancă din România, după Banca Comercială Română, în privința activelor și banca nr. 1 pe piața românească a creditelor sindicalizate.
In prezent BRD se afla in topul celor mai bune banci din Romania avand nenumarati clienti in randul populatiei din Romania.
Relatii clienti – contact BRD
Pentru a intra in contact cu operatorii serviciul de call center BRD avem la indemana mai multe numere de telefon disponibile dupa cum urmeaza:
Telefon Call Center BRD – 021 302 6161
TEL VERDE BRD – 0800 803 803
Contact prin email BRD – mybrdcontact@brd.ro
Contact BRD prin formularul de contact de pe site-ul oficial – Vezi aici
Contact BRD pentru sesizari si reclamatii
In cazul in care ai o nemultumire fata de serviciile bancare BRD avem la dispozitie o linie telefonica pentru sesizari si reclamatii la BRD.
- Telefon reclamatii si sesizari – 021 302 6163
- Tel VERDE sesizari – 0800 802 208
- email solicitari autoritati: solicitari.autoritati@brd.ro
Cand am nevoie sa intru in contact cu cei de la BRD ?
Exemplificam pe scurt situatiile in care este necesar sa intram in contact cu BRD direct la o sucursala sau prin serviciul call center BRD:
- informatii servicii bancare;
- informatii credite si alte servicii din aceiasi categorie;
- informatii cont personal BRD;
- actualizare date personale la BRD;
- carduri si aplicatia YOU BRD;
- Dobanzi si conturi de economii aferente serviciilor contractate cu banca;
- alte informatii despre serviciile bancii sau contul tau personal.
Serviciul call center functioneaza NON stop pentru clientii BRD astfel incat oricand ai nevoie de ajutor gasesti rapid asistenta din partea bancii prin modul de contact non stop BRD.
Aplicatia YOU BRD
Cea mai noua aplicatie de la BRD se numeste acum YOU BRD si aduce o multime de beneficii utile pentru toti clientii bancii.
Principalele beneficii YOU BRD:
- poți transfera sume mai mici de 50.000 Lei
- plata se va procesa în maximum 20 de secunde
- fără comision diferențiat
- beneficiezi de serviciu ca persoană fizică.
Deschide rapid din YOU BRD un cont curent, cont de economii sau depozit la termen, toate 100% online.
De asemenea, pentru deschiderea depozitelor la termen pe 1, 3, 6 sau 12 luni direct din serviciul de internet şi mobile banking YOU BRD beneficiezi de un bonus în plus faţă de dobânda standard acordată în agenţiile BRD astfel:
– RON (1, 3, 6, 12 luni), bonus 0.50%
– EUR (3, 6, 12 luni), bonus 0.25%
– USD (1, 3, 6, 12 luni), bonus 0.25%
Descarca aplicatia BRD – YOU BRD
Indiferent de sistemul de operare al echipamentelor mobile poti instala si descarca aplicatia YOU BRD dupa cum urmeaza:
- APP STORE IOS – vezi in magazin
- Magazin PLAY Google – vezi aici aplicatia
- APP Gallery Huawei – spre aplicatie
Cardul Standart MasterCard VISA de la BRD
Cel mai utilizat card la BRD este cel standart unde avem optiuni excelente pentru utilizarea cardului.
Operațiuni pe care le poți efectua:
– Plăți la comercianți (inclusiv contactless*) și online;
– Retragere de numerar;
– Plăți facturi;
– Interogare sold;
– Schimbare PIN;
– Lista ultimelor 10 tranzacții;
– Reîncărcare cartele Prepaid Orange, Vodafone, Telekom;
* valabil doar pentru cardurile în Lei sau Euro
Reclamatii si sesizari BRD
Pentru solicitari sau depunere sesizari este necesar sa intrati in contact cu echipa din call center sau puteti suna la numarul de telefon pentru sesizari BRD.
Contestare Tranzactii BRD
Potrivit Condițiilor Generale Bancare în cazul în care constați că a fost înregistrată în contul tău o Operaţiune de plată neautorizată sau executată incorect, ai dreptul să reclami erorile menționate anterior, în cel mai scurt timp, fără întarziere nejustificată (maxim 2 luni de la data debitării Contului menționată în extrasul de cont).
Reclamațiile ulterioare vor putea fi luate în considerare de către Bancă numai în situația întârzierii în cazuri justificate, dar nu mai târziu de 13 luni de la data debitării contului menționată în extrasul de cont.
Mi-am pierdut / mi s-a furat cardul . Cum îl pot bloca?
Dacă ai pierdut cardul / ți-a fost furat / reținut în ATM, pentru a solicita blocarea apelează-ne prin MyBRD Contact, la numerele disponibile aici display numere (tasta 0 pe linia robotului).
Dacă te afli în străinătate, pentru situații de urgență, poți contacta telefonic și centrele de asistență Mastercard sau VISA. Îți recomandăm să salvezi numărul în memoria telefonului sau să îl notezi pentru a-l putea folosi în cazuri de urgență.
Dacă ai cardul inregsitrat în Apple Pay sau Google Pay vei putea face plăți în siguranță în continuare cu ceasul/telefonul/tableta, numai dacă soliciți refacerea cardului. Cardul refăcut se va asocia automat token-ului existent. Dacă în schimb iți blochezi cardul fară a solicita refacerea lui, token-ul se vă bloca definitiv.
ORICE INFORMATIE CE INCLUDE DATELE DVS PERSONALE SAU RELATIA CU BANCA NU TREBUIE DIVULGATE SUB NICI O FORMA. SIGURANTA DATELOR ESTE PRIORITARA PENTRU ORICE BANCA.
Pentru informatii suplimentare apelati doar numele oficiale ale bancii sau intrati in contact cu BRD prin serviciul de call center non stop departament relatii cu clientii.
Accesati doar site-ul oficial pentru informatii bancare delicate: brd.ro