Publicitate prin Google AdWords

publicitate google
Vorbim in cadrul acestui articol despre eficienta unei campanii de promovare prin Google Adwords si cum vom obtine rezultatele dorite.
Asadar prezenta online devine din ce in ce mai vitala pentru foarte multe comanii sau firme de dimensiuni mici sau medii. Cea mai eficienta metoda de a va promova afacerea pe internet ramane Google Adwords, pe langa Facebook ADS.

Beneficii ale publicitatii prin Adwords

– Anuntul tau apare doar atunci cand o persoana cauta produsul sau serviciul tau iar taxarea vine in momentul in care reclama este accesata;
– Anuntul apare doar daca se potriveste cu ceea ce cauta utilizatorul, el nu va fi afisat persoanelor ce nu sunt interesate;
– Ai acces la rapoarte detaliate despre utilizatori si modul in care au accesat anuntul dumneavoastra;
– Poti efectua modificari de orice natura iar efectele sunt vizibile imediat in reteaua de cautare;
– Ai control asupra bugetului: tu decizi care este bugetul acordat campaniei.
– Anuntul apare doar unde vrei tu.
– Campaniile vizează toate tipurile de dispozitive, printre care se numără computerele desktop, tabletele și dispozitivele mobile.

Pentru a obtine rezultate maxime este necesar sa stim cum functioneaza o campanie Google Adwords si care sunt obiectivele noastre odata ce initiem aceasta campanie publicitara.

Recomandari Adwords

– In cadrul oricarei campanii implementam si stabilim cuvintele cheie pe care le urmarim, in functie de tipul de afacere pe care dorim sa o promovam.
– Un alt aspect foarte important este calitatea anuntului nostru, un anunt la obiect va atrage mai multi vizitatori si potentiali clienti pentru afacerea noastra.
– Importanta cuvinteleor cheie pe care le adaugam in campanie are un rol semnificativ in rezultatele optime pe care le urmarim inca de la inceput.
– Suma licitata pentru cuvintele cheie devine foarte importanta atunci cand dorim sa avem rezultate bune.
– Recomandam sa utilizati grupuri de anunturi pentru a targheta eficient produsul sau produsele dumneavoastra.
– Urmariti oportunitatile din contul dumneavoastra pentru a mari eficienta unei campanii publicitare.

Strategia de licitare

Strategia de licitare controlează modul în care plătiți pentru interacțiunea utilizatorilor cu anunțurile. Limita sumei licitate reprezintă suma maximă pe care o veți plăti pentru clicurile pe anunțurile dintr-un grup de anunțuri iar aici se poate seta si suma minima de la care pornim.
Sporind suma de licitatie putem sa atingem rezultate maxime astfel incat sa avem o campanie de promovare eficienta. Desigur ca, putem sa si scadem suma de licitatie in acest caz urmarindu-se cuvintele cheie ce au un raport de concurenta scazut.

Important!
Vă recomandăm să selectați limba în care deserviți clienții si unde doriti sa apara anuntul dumneavoastra.
[su_spacer size=”30″]
[su_row][su_column size=”1/2″]
Strategia de licitare Demo
licitatie[/su_column]
[su_column size=”1/2″]Desigur rezultatele difera in functie de importanta cuvinteleor cheie si in functie de calitatea acestor cuvinte cheie.
Sumele de licitatie alese in imaginea alaturata, sunt unele alese aleatoriu, pentru a ilustra aparitia pe prima pagina a anunturilor in functie de strategia de licitare.[/su_column][/su_row]
[su_spacer size=”30″]
[su_button url=”https://expo-media.ro/contact/” background=”#003259″ size=”4″ icon=”icon: chevron-right” title=”Contact”]Cere oferta pentru o campanie Adwords …[/su_button]
[su_spacer size=”30″]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *