Contact Decathlon Romania – suport clienti

Decathlon Romania este cel mai popular magazin de articlole sportive din Romania fiind prezent in diferite locatii din marile orase ale Romaniei. Decathlon este o companie de producere și desfacere de articole sportive, aparate sportive și îmbrăcăminte din Franța, având sediul în Villeneuve d’Ascq. Compania a fost înființată în anul 1976, și este prezentă în 45 țări cu peste 1400 de magazine, fiind cel mai mare vânzător de produse sportive din lume.

Decathlon contact suport clienti 

Identificam in cadrul acestui articol modul prin care putem sa intram in contact cu Decathlon Romania atunci cand avem nevoie de informatii, dorim sa facem un retur pentru un anumit produs sau ai nevoie de echipa de service Decathlon.

Modalitati de contact Decathlon

  • Telefon call center Decathlon – 021 408 5005
  • Contact prin formular de contact online Decathlon – catre formular
  • Prin chat pe Facebook – vezi chat
  • Contact direct in magazinele Decathlon din orasul tau.

Retur comenzi si produse Decathlon

Dacă ai efectuat o achiziție din magazin:
– poți face retur în orice magazin fizic Decathlon din țară în baza bonului fiscal, a facturii sau în baza cardului de fidelitate pe care a fost înregistrată achiziția. Produsul va fi analizat de către colegii specialiști din magazin și aceștia vor decide dacă produsul se încadrează în politica de retur.

Daca ai un cont de client pe site-ul decathlon.ro sau in aplicatia Decathlon, poti efectua retur direct din contul tau, unde vei avea si istoricul comenzilor tale la Decathlon.

Inainte de a face retur va invitam sa cititi cu atentie politica de retur Decathlon pe site-ul oficial si care sunt produsele care nu sunt acceptate la retur.

Livrare produse Decathlon

Livrarea produselor cumparate de la Decathlon se va face de luni până vineri, în intervalul orar 09:00-17:00*.

Cumpărătorul este rugat să comunice o adresă de livrare unde poate fi găsit în acest interval orar, precum şi un număr de telefon la care să poată fi contactat de către curier.

Pentru orice intrebare legata de comenzile efectuate prin aplicatie sau de pe site-ul decathlon.ro, serviciul de suport si asistenta clientii Decathon va sta la dispozitie prin rubrica contact si suport Decathlon Romania.

Aplicatia Decathlon

Prin intermediul aplicatiei Decathlon avem la dispozitie acces rapid la toate produsele comercializate in magazin, poti intra in contact cu echipa de suport de la Decathlon sau poti face retur la produsele comandate.

Cardul de fidelitate Decathlon direct in aplicatie

Scanează cardul la fiecare achiziție si bucură-te de beneficii: vouchere de reducere, retur și garanție fără bon fiscal, comunicare personalizată, o revizie gratuită în primele 6 luni pentru biciclete și sfaturi sportive.

Cand am nevoie sa intru in contact cu Decathlon ?

Identificam anumite situatii in care poti interactiona cu serviciul de asistenta si suport Decathlon dupa cum urmeaza:

  • informatii despre comenzile efectuate;
  • suport si asistenta tehnica pentru serviciile de atelier tehnic Decathlon;
  • informatii despre produse care fac obiectul unui stoc limitat;
  • alte solicitari din partea clientiilor Decathlon.

Cele mai apreciate produse la Decathlon sunt articolele sportive dar si bicicletele sau echipamentele montane. 

Anulare comanda la Decathlon

O comandă poate fi anulată direct din contul online în termen de 10 – 15 minute din momentul plasării comenzii. 
Dacă nu mai ai această opțiune disponibilă, este necesar să ne trimiți un email cu această solicitare pe adresa magazinonline@decathlon.ro. În funcție de stadiul de pregătire al comenzii, colegii noștri vor putea anula comanda sau nu. Vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
 
Acest articol are drept scop un ghid informativ despre posibilitatea de contact serviciul de relatii cu clientii Decathlon fie prin metodele online exemplificate ceva mai sus fie prin contact telefonic la numarul de telefon Decathlon.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *