Contact Eon – Avarii sesizari

Deranjamente Eon, sesizari sau informatii despre serviciile oferite.

Cum poti intra in contact cu Eon atunci cand ai o problema de semnalat sau te intereseaza un contract de serviciu oferit de companie. Analizam in cadrul acestui articol modalitatile de a intra in contact cu EON si numerele de telefon la care puteti semnala diverse sesizari sau deranjamente Eon.

 

Contact Eon pentru deranjamente sau sesizari

Acum la Eon ai mai multe modalități prin care poți lua legătura cu operatori din call center chiar și de la distanță. Indifernet de solicitarile dvs. echipa Eon este gata sa va sprijine in solutionarea oricaro sesizari sau semnalarea anumitor deranjamante in functionarea corecta a serviilor oferite.

Telefon deranjamente si informatii Eon 

Numarul de telefon Eon este: 0265 200 366 si  0265 200 900

Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.

Pentru deranajamente si sesizari Eon pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8 – 20. 

Contact Eon prin posta

Poti transmite solicitarea ta alături de alte documente în scris, prin poștă, direct către: O.P. 9 C.P. 10, Tîrgu-Mureș, Mureș.

contact eon

Aplicatia E.ON Myline

Cel mai simplu mod prin care poti gestiona contul tau de client este aplicatia E.ON Myline

Trimitere index la Eon se poate face prin:

  • direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea „Autocitire/Transmitere index”
  • prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON,  la 0800 800 366 sau 0800 800 900
  • prin SMS (mesaj text) la 3730 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*
  • accesând E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, secțiunea „Facturi și Plăți” – Transmitere index autocitit
  • accesând eon.ro/transmitere-index prin introducerea codului client și a codului de încasare

Plata facturilor la Eon

Este recomandat ca  plata facturii sa se efectueze online direct din contul tău de client E.ON Myline.

  • este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată
  • suma achitată se înregistrează imediat și este alocată corect locului tău de consum
  • nu mai e nevoie să te deplasezi la alte puncte de plată sau să ai factura tipărită.

Plata facturii se poate face si prin metodele clasice:

La ATM banci partenere, prin serviciul direct debit, prin Pay POINT sau la magazinele companiei.

Cele mai vândute produse de energie la E.ON

Intrucat compania se remarca prin servicii de energie electrica si gaze naturale, compania vine in spijinul clientilor sai cu noi eferte pe care este recomandat sa le comparati cu cele ale altor furnizori.

Oferta Eon DUO

Ai mai multe beneficii când ai electricitatea şi gazul de la un singur furnizor. Pretul poate fi competitiv fata de alte oferte.

E.ON Cost Control Gas

Plătești în fiecare lună aceeași sumă pentru gaze naturale. Ai un preț fix de furnizare și control asupra bugetului indiferent de anotimp.

Pentru orice sesizare sau informatie despre serviciile EON Romania va sugeram sa sunati la numerele de telefon:

  • 0800 800 366
  • 0800 800 900

Alte modalitati de contact Eon:

  • e-mail [email protected]
  •  fax 0265 200 367
  •  poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
  • Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).

Magazinele si punctele Eon se regasesc in  Bacău, Cluj Napoca, Iași, Piatra Neamț, Sibiu, Timișoara și Tîrgu-Mureș. Accesul in unitatile companiei se bazeaza pe programare online.

Site oficial: eon.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.