evoMAG este o companie de comerț electronic care comercializează peste 120.000 de produse IT&C electrocasnice, auto, de îngrijire personală și produse destinate nou-născuților. Compania a fost înființată în anul 2005 iar pana in prezent se afla in topul preferintelor utilizatorilor online.
Raspundem la intrebarea: Cum intri in contact cu cei de la evoMag si care sunt modalitatile de contact departament de relatii cu clientii.
Relatii cu clientii – evoMag Contact
Modalitatea de a intra in legatura cu evoMag pentru orice intrebare legata de produsele sau comenzile efectuate pe site-ul oficial evomag.ro, se poate efectua prin urmatoarele metode de contact:
- Contact telefonic evoMag la numarul de telefon 0372.173.600 de luni pana vineri intre orele 9:00 – 17:00
- Prin email la adresa [email protected]
- sau pe chat suport online la adresa: suport online pe chat
Consiliere in alegerea produselor evoMag
Puteti beneficia de consultanta din partea specialistilor nostri prezenti in showroom sau puteti trimite un e-mail pe adresa [email protected]
Reclamatii si contact evoMag Bucuresti
Conform specificatiilor oficiale prezentate in mod public pe site-ul oficial al companiei, Reclamatiile privind calitatea serviciilor se pot face la adresa de e-ail [email protected]
Te asiguram ca vom raspunde la absolut toate cererile, reclamatiile, feedback-ul primit si iti multumim anticipat pentru acestea. Suntem o companie in care clientul este cel mai important element si te asigur ca vom face tot ce putem pentru a dovedi acest lucru in fiecare situatie.
In ce situatii ai nevoie sa intri in contact cu cei de la evoMag ?
- consiliere pentru achizitionare produse din magazinul online sau showroom
- informatii legate de garantii sau retur produse evoMag
- reclamatii privind anumite situatii intampinate in interactiunea cu evoMag
- informatii legate de contul de client sau alte solicitari venite din partea dvs.
Adresa Showroom evoMag Bucuresti: Splaiul Unirii, nr. 257-259, Sector 3, București, Cod poștal: 030137
Interactiunea cu evoMag
Dezvoltarea continuua este devizul fiecarei companii iar la evoMag regasim toate elementele ce includ dezvoltarea permanenta a interactiuni cu fiecare client.
Cautam continuu solutii si dezvoltam/implementam mereu facilitati care sa vina in folosul clientului pentru a ajunge cat mai usor la rezultatul/produsul dorit.
– Notificari prin SMS: Clientii primesc SMS-uri cu starea comenzilor, livrarea lor, notele de transport pentru identificarea exacta a situatiei coletelor.
– Notificare eMail: Clientii primesc mail-uri cu informatii exacte despre starea comenzii.
– Stocuri ONLINE: Am implementat afisarea stocurilor ONLINE in timp real pentru ca si clientul sa fie cat mai informat cand face o comanda, sa isi rezerve produsul in timp real.
– Timp exact de livrare: Se afiseaza in timp real pe pagina produsului timpul exact de livrarea a produsului in functie de momentul cand se face comanda si de metoda de livrare.
– Costuri de livrare in timp real: Se afiseaza in timp real in cos in functie de adresa/localitate/judet costul transportului (se estimeaza chiar si greutatea produselor din cos).
– Mesagerie online: Suntem MEREU online pentru si in slujba clientului.
– Comanda online: Am redus comanda online la numai 3 pasi care se parcurg in MAXIM 30 secunde.
Daca sunt intrebari sau ai nevoie de suport si consiliere profesionala pentru a cumpara un produs dorit de tine, echipa de suport si relatii cu clientii de la evoMag te asteapta pentru a interactiona cu tine si pentru a te sprijini in alegerea potrivita si perfecta pentru tine.
Pentru mai multe detalii despre serviciile evoMag va invitam sa urmariti site-ul oficial evomag.ro
Retur evoMag contact
Pentru a returna un produs comandat de pe site-ul evoMag sau din magazin aveti posibilitatea de a returna fie prin curier sau direct in magazinele evoMag.
Evolution Prest Systems S.R.L. – departament Retur
Adresa: Splaiul Unirii, nr. 257-259, Corp B,Sector 3, Bucuresti – CP 030137 , In atentia dep. Retur.
Telefon informatii retur : 0372.173.601
Daca alegeti sa returnati produsul in Showroom va asteptam impreuna cu factura de achizitie si produsul de Luni pana Vineri, in intervalul orar 12:00-18:00, exceptand zilele de sarbatoare legala.