Fan Courier este o companie de curierat romaneasca infintata in anul 1998 de oamenii de afaceri Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai. FAN Courier expediază cu propria flotă de 1.500 mașini plicuri și colete în țară. Fan Courier se numara printre cele mai mari comapnii de curierat de la noi din tara.
Fan courier contact
Pentru a intra in contact cu operatorii Fan Courier avem la dipozitie mai multe numere de telefoane disponibile dupa cum urmeaza:
+4021.9336 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea)
+40723/+40742.55.22.33 (apelabil din rețelele Vodafone și Orange)
*9336 (* apel normal, fără suprataxă)
Serviciul de expedieri FAN Courier este disponibil în toată România, iar numărul localităților deservite fără a plăti taxa de kilometri parcurși extra crește în fiecare an, în acest moment ajungând la 5.400.
In fiecare zi, peste 250.000 de colete sunt împachetate cu grijă și predate curierilor pentru a le duce mai departe partenerilor, prietenilor și persoanelor dragi.
Cum poti trimite un colet prin Fan Courier
Fan Courier iti preia rapid coletul completand o cerere de trimitere colet dupa cum urmeaza:
Apeleaza serviciul CHEAMA CURIER, specificand datele de expeditie si numarul de colete dorite pentru a fi expediate.
Inainte sa chemi curierul asigura-te ca vei sti urmatoarele date:
- dimensiunile coletului inaltime, lungime , greutate
- de unde se preia coletul (adresa ta de expeditie)
- unde se livreaza coletul (adresa celui ce va primi coletul tau)
- cine plateste taxa de transport (tu sau cel ce primeste coletul).
Pentru serviciul Cheama Curier puteti apela numarul de telefon 021 9336 sau poti sa compoeltezi formularul din pagina cheama curier.
Sesizari si reclamatii Fan Courier
In anumite situatii pot interveni lucruri neprevazute ce pot crea situatii neplacute precum:
- coletul nu ajunge la timp
- nu gasesc codul AWB
- nu pot expedia coletele
- nu imi gasesc coletul in depozitele Fan Courier
Desigur aceste situatii exemplificate mai sus pot aparea rar sau poate chiar deloc insa daca apar pueti contacta Fan Courier sau chiar depune o sesizare, reclamatie prin intermediul numerelor de telefoane afisate mai sus sau prin formularul de contact afisat pe pagina Fan Courier.
Program Fan Courier
Program de lucru FAN Courier pentru principalele sedii din tara este de obicei de Luni pana Vineri in intervalul 9:00 – 21:00 iar samabata 9:00 – 14:00.
Poti expedia colete direct din locatiile Fan Courier din orasul tau avand grija sa ai ambalat corespunzator coletul ce urmeaza a fi expediat.
Programul Fan Courier de sarbatorile legale poate fi diferit iar de cele mai multe ori locatiile Fan Courier pot avea un program special de sarbatori legale.
Lista sediilor Fan Courier Bucuresti
Ridicare din sediul FAN Cal Calarasi (Sediu)
Calea Calarasi nr. 153
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
Ridicare din sediul FAN Cutitul de Argint (Sediu)
Calea Serban Voda, nr. 232, bloc 1, sector 4
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
Ridicare din sediul FAN Berceni (Sediu)
Sos. Berceni nr. 7, T54/6P3, oras Popesti Leordeni
Bucuresti, Ilfov
Luni – Vineri: 09.00-18.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Lizeanu
Sos. Stefan cel Mare nr.31
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Sema (Sediu)
Splaiul Independentei nr. 319 , bl. OB 408
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-18.00, Sambata: 09.00-14.00
Sediul FAN Pipera (Sediu)
Str. Fabrica de Glucoza nr. 11C, Sector 2
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 08.00-22.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Stirbei Voda
Str. Stirbei Voda nr 114-116
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Stefanesti (Sediu)
Sos. de Centura nr. 32, Stefanestii de Jos
Bucuresti, Ilfov
Luni – Vineri: 08.00-22.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN A2 (30.31)
Strada Apusului, Nr. 3, Glina, Ilfov
FAN Apusului
Str. Apusului, nr. 32, bl. N27, sc. 3, parter, sector 6
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Theodor Pallady
Bdul Theodor Pallady nr. 2,bl. M2A
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
Sediul FAN Ion Mihalache
Bulevardul Ion Mihalache nr. 121
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Calea 13 Septembrie
Calea 13 Septembrie nr. 63
Bucuresti, Bucuresti
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
FAN Otopeni
Calea Bucurestilor nr.1, oras Otopeni
Bucuresti, Ilfov
Luni – Vineri: 09.00-21.00, Sambata: 09.00-14.00
Pentru informatii sau sesizari cu privire la serviciile FAN COURIER va invitam sa accesati pagina oficiala: fancourier.ro
Un serviciu mai prost nu am văzut! Nu răspund la telefon, te pun în așteptare mai mult de 30 minute! Nesimțiți în toată regula! Nu reușesc să întru în posesia comenzii care deja e și plătită online!!!!! De 3 zile! Fancurier ești un C……!!!!!!
Cei mai neseriosi curieri! Niciodata nu ies din masina sa sune la sonerie .De o gramada de ori mi-au trimis mesaj ca nu m-au gasit acasa desi eram acasa pentru ca nu am fost pe faza cand a oprit in dreptul proprietatii mele ! Intr-o zi a plecat din fata casei pe cand sa-i aduc banii pentru colet pe motiv ca nu poate sa mai astepte!Amabilitate zero la ei .Ma intreb cum se descurca atunci cand au de livrat colete unor varstnici care se deplaseaza mai greu.
Sunt de acord!
Cei mai neserioși și impertinenți angajați!
De la curieri, oamenii de la recepție până la cei care preiau apeluri!
Probabil că se simt singuri pe ei și că nu pot da faliment! Nu au auzit de concurență.
Ba unul din angajați mi-a zis că dacă nu îmi convine sa apelez la Posta Romana.
Recomand directorilor (daca ii interesează) să îi educe angajații.
Oricum, eu niciodată nu mai apelez la ei!
Bună seara mi sa zis ca astăzi voi primi comanda și nici pana în momentul de fata nimeni nu ma sunat
Buna seara
Va recomandam sa contactati dispeceratul Fan Courier la numerele afisate pe pagina noastra si sa verficati codul AWB.
Am primit mesaj că primesc astăzi comanda și nu am primit-o.Nici Macar un număr de telefon sa contactez soferu nu am .ar fi fost frumos sa din anunțați că nu primim coletele nu să așteptăm degeaba
Cei mai neseriosi sunt cei din Ialomița.. primesc mesaj ca su program pana la 14 00 și la ora 12 50 nu mai era nimeni acolo..
la fel sunt si eu in aceeasi situatie, asa ceva nu mi s-a ma intamplat cu nicio firma de curierat, si imi este foarte urgent sa primesc coletul.
dezamagita total
Este inacceptabil modul de tratare a destinatarilor expeditiilor. Neavand nici o posibilitate de a lua legatura cu soferul care face livrarea, suntem obligati sa pierdem cate o zi intreaga in asteptarea livrării. Este o totala desconsiderare din partea firmei. Probabil ca si factorii de decizie sunt interesati doar sa se laude ca sunt cei mai tari. Aveti grija, roata morii se-nvarteste…
De acum voi solicita special companiilor de comert on line alt curie, sau voi renunta la comanda.
Am fost luni la sediul Fan Courier din orasul meu, sa expediez un mic pachet: In timp ce asteptam mi-a atras atentia felul in care un tanar, la circa 10 m distanta de locul unde asteptam, scotea coletele care trebuiau distribuite sau expediate: Adica vreau sa spun ca, din depozit le arunca distanta de circa 2,5-3 m direct langa masina, pe jos: plicuri, pachete, circa 30 de bucati. L-am intrebat daca este corect sa arunce pe jos coletele si sa manevreze in asa maniera bunuriile incredintate firmei,insa nu m-a bagat in seama, si-a vazut mai departe de treaba, daca se poate numi asa. Deci nu va spun o poveste, este trista realitate, unii angajati asa isi respecta clientii care la urma urmei le platesc lor salariile din taxele de expediere a coletelor. Daca cineva capabil sa schimbe ceva doreste, ii pot da detalii.
Am pus pe data de 10 ale lunii un colet,nici pînă acum nu a ajuns! Miercuri pe 24 se fac 2 săptămîni! Poate să dea cineva o explicație?
Firmă și angajați neserioși-nesimțiți.Anunță că vin azi ,dar ei nu apar nici după 3zile .Fără mesaj fără răspuns .Nu mai apelez la serviciile lor în veci.
Pe data de 13-12 am trimis un colet la BISTRITA NASAUT ambalind coletul protejat cu poliestiren in interior ptr a fi sigur ca nu vor fi probleme cu inscriptia FRAGIL si sageata cum sa fie depozitat.Coletul a ajuns la destinatie ambalajul ud si deteriorat(rupt) prin care se putea vedea ca piesa din interior a avut de suferit fiind refuzat de destinatar si ulterior de mine-in urma sesizari nu am fost contactat de nimeni de la FAN CURIER-cine se face vinovat de aceasta situatie si cum ne recuperam paguba?
La fel de nemultumita
Isi bat joc de clienti
Vă rog foarte mult dacă puteți să mă ajutați cu un colet refuzat pe data de 27 decembrie și vreau să-l recuperez curierul mi-a spus că la trimis la fan curier Chișoda Timiș și nustiu unde să apelez să știu dacă se m-ai găsește an depozit la Chișoda Timiș și unde a ajuns vă mulțumesc aștept un răspuns
Buna ziua
Va recomandam sa apelati numarul de telefon 021.9336 unde veti intra in legatura cu dispecerarul Fan Courier. Este necesar sa mentionati si numarul de AWB al coletului pentru a identifica mai usor situatia si unde se afla in acest moment coletul dvs. (programul dispeceratului este de Luni pana Vineri)
Vă rog mult să mă antelegeti că curierul nu o specificat Nr AWB doar că la dat la fan curier Chișoda Timiș și alt ceva nimic vă mulțumesc
Buna seara ..asa ceva nu mi sa mai intamplat niciodata ..Primesc mesaj la orele 10 ca mi se va livra coletul in cursul zilei de azi ..care apropo a fost trimis vineri ..dar na e wekend si pot intelege azi adica miercuri astept toata ziua acasa cu ochi pe tel vezi doamne sa nu cumva sa sune si sa nu aud si ce sa vezi coletul na mai ajuns ..ma uit nedumerit pe mesaj sa vad nr curierului ce mi a trimis mesajul dar ial deunde nui …intru pe sait la fan curier gasesc un nr de fix dau sa sun si alta surpriza ..suna una intruna ocupat circa 30 de min tot incercand ..deci fratilor rusine fan curier o firma de nimic ce isi bate joc de clienti ..Va rog fratilor evitati fan curier Cu stima si respect !
Si noi avem un colet neprimit de 20 de zile!!!!Nu stim ce am mai putea face sa intram in posesia lui.
Salutare,am trimis un smart tv de la Rucar Argeș la Bacău și ajuns cu displey spart cât și rama…
De 2 saptamani am expediat un colet si NU A FOST LIVRAT la destinatar. Am sunat la voi si a raspuns o fetita care abia stia sa vorbeasca, total depasita de situatie. Nu a stiut sa-mi raspunda la nicio intrebare legata de colet ci doar a specificat ca a facut o solicitare sa fie urgentat coletul. NESIMTIRE! De azi inainte nu o sa mai expediez nimic prin firma voastra!
O sa fac si plangere. Nu e prima data cand fac!!!!
Astazi am primit coletul AWB 569*****. Este facut praf!!! Pe pachet este scris “ fragil” ! Ceea ce era in pachet este facut cioburi!!! As vrea sa pun o poza cu isprava dvs dar nu am cum.
Buna ziua
In acesta situatie este necesar sa faceti o sesizare la Fan Curier intrucat nu este posibil asa ceva mai ales atunci cand pachetul este inscriptionat fragil.
Astept un colet de ceva timp , la status apare livrat la adresa gresita adresa .Nu pot lua legatura cu ei la telefon nu raspund este bataie de joc si mai si platesti pentru asta . O firma neserioasa nu recomand
Buna ziua
Din experianta noastra cu Fan Courier va putem spune ca am reusit sa intram in legatura cu cei de la departamentul call center in intervalul orar 9:00 – 10:30 dimineata. Probabil timpii de asteptare pot sa fie foarte mari atunci cand sunt solicitari foarte multe in anumite intervale orare. Incercati sa mai sunati dimineata poate totusi reusiti sa intrati in legatura cu cei de la suport clienti.