Contact NN – Verificare pensie privata

NN ofera produsele financiare pe care le dezvolta pentru clienții astfel incat să privească spre viitor cu mai mult curaj și mai multă încredere. NN este compania cunoscuta in special pentru pensiile private fie obligatorii sau cele facultative. Conform cu specificatiile oficiale,  NN se afla in piață de mai bine de 175 de ani și avem o misiune clară: venim cu soluții concrete pentru neprevăzut.

Contact NN pensii private

Call center NN – 021 9464

Programul din call center NN pentru suport si asistenta clienti este  de luni pana vineri de la ora 9:00 – 17:30.

Pensiile private presupun o contribuție obligatorie pentru o anumita categorie de angajați și opțională pentru altă categorie, dar nu și pentru angajatori. Singura implicare a angajatorilor este cea legată de obligativitatea virării în continuare a contribuției de 25% pentru asigurările sociale de stat.

Verificare pensie prin NN Direct

NN Direct, este serviciul prin care ai acces direct pe telefon la informații despre asigurările și pensiile NN.

Odată conectat in aplicatia NN, poți vedea detalii despre toate produsele tale NN, cât și istoricul primelor plătite sau al contribuțiilor. Tot aici primești vești de la noi, în secțiunea de notificări.

Cum imi fac Pensie Privata Facultativa la NN?

  1. Intra in contact cu agent de marketing NN. Împreună, veți putea analiza ce fond de pensii se potrivește mai bine nevoilor tale. Pentru asistenta si informatii aveti numarul de contact NN pentru pensie privata.
  2. Completezi actul individual de aderare la NN.
  3. Alegi modalitatea de plată potrivită ție:
    • Faci tu plata lunar. Cel mai simplu este prin aplicația NN Direct, Internet banking sau plata cash la unitățile BRD.
    • Face angajatorul plata lunar din salariul tău.

Toate informațiile referitoare la contul tău de pensie privata facultativă sunt disponibile în NN Direct, atât despre situația actuală, cât și referitoare la istoricul tău. Dacă ai descărcat aplicația și ai un cont NN Direct activ, vei regăsi toate informațiile în aplicație imediat ce îți activezi pensia.

Când poți beneficia de banii acumulați in pensia privata NN ?

La 60 de ani:
Poți începe să beneficiezi de banii acumulați dacă:

  •  ai împlinit vârsta de 60 de ani
  •  ai plătit cel puțin 90 de contribuții lunare
  •  valoarea contului individual depășește un anumit nivel ce va fi stabilit prin lege

Tu alegi tipul plății – unică sau eșalonată la NN

Dacă dorești să acumulezi şi după 60 de ani, poți plăti în continuare contribuții şi să începi să beneficiezi de pensie mai târziu.

Totuși, dacă ai împlinit 60 de ani şi ai nevoie de acești bani, dar celelalte două condiții nu sunt îndeplinite (nu ai plătit minim 90 de contribuții lunare şi/ sau valoarea contului este prea mica), vei primi suma din cont ca plată unică sau plăți eșalonate, la cerere.

Tot mai multe persoane aleg pensia privata facultativa intrucat acest aspect iti garanteaza concret beneficiile tale la pensie dupa ce ai implinit 60 de ani. Ai acces in contul tau pentru a vedea oricand suma acumultata la pensia privata NN.

Serviciile NN

Daca optezi sa colaborezi cu NN iti reamintim pe scurt serviciile financiare oferite de companie dupa cum urmeaza:

  • asigurare de sanatate privata cu acce la spitale de top din Romania;
  • Asigurare locuinta ;
  • Pensie privata si pensie facultativa NN.

Pentru informatii despre serviciile si ofertele NN este important sa va conultati cu un agent de vanzari din departamentul de asistenta clienti NN. Numarul de telefon pentru contact NN este afisat mai sus in cadrul acestui articol.

Reclamatii si sesizari NN

Cum sa faci o sesizare sau o reclamație la serviciile NN?

O reclamație este dreptul tău de a ne transmite o nemulțumire referitoare la:

  • contractul tău de asigurare de viață;
  • colaborarea cu consultantul tău de asigurare sau NN;
  • orice alte aspecte care țin de colaborarea ta cu noi.

Indiferent ce ai sa ne transmiți, îți mulțumim, deoarece astfel ne ajuți să ne îmbunătățim permanent calitatea produselor, serviciilor oferite și să construim împreună o relație bazată pe încredere și respect.

  • prin intermediul formularului de Sugestii și Reclamații de pe site-ul nostru, care poate fi accesat aici.
  • prin e-mail, la adresa asigurari@nn.ro pentru produsele și serviciile de asigurări de viață;
  • prin telefon, la numărul 021 9464 sau la 021 4028 390 sau prin fax la 021 402 8581;
  • printr-o scrisoare trimisă prin postă la adresa sediului central: Str. Costache Negri, nr. 1-5, sector 5, cod 050552, București;
  • prin consultantul tău de asigurare NN;
  • direct la Sediul Central NN din București sau la sediile teritoriale;

Pentru a facilita comunicarea și a primi un răspuns cât mai curând, te rugam sa ne transmiți împreună cu sesizarea ta, atât datele de identificare, cât și datele de contact și modalitatea de comunicare preferată.

Pentru detalii suplimentare despre serviciile NN consultati site-ul oficial NN.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *