Contact Sameday

Cum poti sa intri in contact cu Sameday firma de curierat rapid din Bucuresti si din tara ?

Analizam in cadrul acestui articol modalitatile de a intrea in contact cu serviciul de relatii cu clientii de la Sameday. Sameday  este o firma de curierat rapid cu livrari la nivel local si national. Odata ce apelezi la Sameday ai acces la cea mai extinsă rețea fără KM suplimentari, peste 7000 de localități.

Sameday contact

Vrei sa intri in contact cu Sameday pentru informatii colete, livrari sau alte probleme legate de serviciile oferite de companie ?

Telefon Sameday call center

Telefon: 021 – 637.06.60
Email: [email protected]
Fax: 021 – 637.06.61

Adresa: Splaiul Independentei 319 Cladirea OB17C, Sector 6 – Bucuresti

Sesizari si reclamatii Sameday

In anumite situatii neprevazute pot interveni o serie de factori care determina anumite intarzieri in livrarea sau receptia coletelor. Pentru a face o sesizare sau o reclamatie la Sameday avem la dispozitie numarul de telefon de mai sus sau chiar adresa de email.

Cand poti face o reclamatie sau sesizare la Sameday ?

  • coletul nu ajunge la timp
  • nu gasesc codul AWB
  • nu pot expedia coletele
  • nu imi gasesc coletul in depozitele Sameday.

Indiferent de problema semnalata echipa din call center cauta sa rezolve cat mai repede situatia in care va aflati si sa identificam cauzele ce au dus la aceasta situatie.

Pentru a face o reclamatie sau sesizare nu uitati sa specificati codul AWB pe baza caruia se va identifica coletele dvs.

AWB Sameday

Codul AWB reprezinta codul de indentificare livrari si expeditii prin serviciul de curierat Sameday. Din aplicatia Sameday puteti verifica codul AWB pentru expeditiile dvs, astfel veti afla detalii despre comanda sau comenzile dvs.

Pentru status expeditii te poti loga in contul de client Sameday

Tariful serviciilor se poate achita fie cash (în numerar), fie prin virament în cont bancar, cel târziu la momentul depunerii trimiterii poştale în reţeaua poştală a SAMEDAY COURIER.

Reclamatii curier Sameday

Dreptul de a face reclamație îl are:

– expeditorul sau împuternicitul legal al acestuia;

– destinatarul sau împuternicitul legal al acestuia.

Obiectul reclamației îl poate constitui:

– pierderea, furtul, distrugerea/deteriorarea totală sau parţială a trimiterilor poştale;

– nerespectarea timpilor de livrare a trimiterilor poştale ori a termenelor de prestare stabilite în prezentul document, conform contractului (care se consideră) încheiat între furnizor și beneficiar;

– conduita profesională a personalului Sameday Courier;

– orice alte obiecţii referitoare la calitatea prestaţiilor ori neprestarea serviciilor.

Orice reclamație referitoare la trimiterile poştale se va face în scris, prin completarea unei cereri de reclamaţii  și va fi trimisă fie prin intermediul unui serviciu poștal cu confirmare de primire, fie va fi depusă la sediul Sameday Courier, fie prin e-mail la adresa [email protected], primind număr de înregistrare care va fi comunicat reclamantului.

Sameday continua sa investeasca constant in modernizarea serviciilor de curierat, pentru servicii optimizate cu timpi de livrare cat mai rapizi. 

9 comentarii

  1. Astept un colet de la RDS , de 11 zile a intrat coletul la voi si la mine nu a ajuns , coletul contine un samsung A13 ,

    • Buna ziua

      Solicitati suport de la serviciul de call center identificand aceasta problema prin codul AWB al coletului. Va sugeram sa sunati la serviciul de call center Sameday, numarul de telefon se regaseste in cadrul acestui articol.

  2. Am primit un colet doar cu 2 prăjituri este bătaie de joc eu nu am comandat asta o sa va fac reclamație la protecția consumatorului

  3. Am primit mesaj că îmi va livra coletul zilele trecute, nu m a cautat nimeni, ca azi să primesc mesaj că am fost căutată si nu a livrat coletul. Este pentru a doua oara când se întâmplă asta. Voi instiinta expeditorul.

  4. Bună ziua
    De săptămâna trecută aștept sa vina curierul și tot aștept….

  5. Astazi de dimineata am primit mesaj ca sameday imi va livra azi in colet care mai mult lam platit deja online cu cardul nici macar nu am fost sunata si nici lasa adresa lasata nu am fost cautata si qcum primesc mesaj ca m-au cautat si nu am raspuns mai mult mi-au lasat in mesaj un numar care nu este bun cica sa cer detalii la acel numar .vi se pare normal asa ceva ?.

    • Buna ziua
      Va sugeram sa semnalati situatia dvs incusiv cod AWB (pentru identificare colete) in call center-ul Sameday.

    • Semnalati situatia dvs la dispeceratul Sameday. Nu uitati sa specificati si numarul AWB pentru identificare colete.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *