AcasăUtileContact Telekom - Deranjamente si servicii cu clientii

Contact Telekom – Deranjamente si servicii cu clientii

Telekom Romania Mobile Communications este furnizorul de telefonie mobilă GSM ce operează în România sub marca comună Telekom.ro, deținut de Deutsche Telekom. Brandul actual a fost lansat la 13 septembrie 2014, în urma unei acțiuni de rebranding de la denumirea Cosmote, folosită din 2005.

 Serviciul de relatii cu clienti poate fi contactat pentru sesizari, deranjamente si  alte informatii in diferite moduri atat pentru clientii existenti cat si pentru cei ce doresc sa foloseasca serviciile Telekom Romania. Contact Telekom deranjamente sau sesizari situatii aparute in retea.

Telekom Contact, telekom deranjamente, relatii clienti telekom

Contact Telefonic Telekom

Ne găsești la numărul de telefon: 1234 (doar in reteaua Telekom)

Telefon – Telekom

Tel: 0766121234

- Advertisement -

In cazul in care iti doresti o oferta personalizata pentru serviciile Telekom poti suna la numarul de telefon:  021.9890

Pentru personale juridice comapania  Telekom poate fi contactata la numarul de telefon   1921

Numar de telefon Telekom pentru servicii de internet

In cazul in care iti doresti internet de mare viteza de la Telekom compania pune la dispozitie urmatorul numar de contact: 021 9890

Acest numar poate fi apelat de  Luni pana Vineri: 09:00 – 18:00

contact telekom

smart wifi

Smart Wifi

Pentru serviciul Smart Wifi ai nevoie doar de un router și o cartelă SIM. Smart WiFi se bazează pe semnalul mobil, adică semnalul pe care îl ai pe telefon va fi replicat și prin router.

tv telekom

Televiziune interactiva

La Telekom ai peste 100 de canale TV, dintre care minim 30 sunt HD, minim 75 sunt disponibile și pesite-ul oficial al companiei. Plus ca, poți adăuga și extra canale TV.


Adresele Telekom ,sediile fizice din Romania.

TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.

Adresă:  Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, et. 7-18, Sector 1, 013702, București.

TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A.

Adresă: Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, 060044, București.

Website oficial companie: telekom.ro


Intrebari frecvente pentru serviciile Telekom

1Care sunt datele de logare pentru accesul la modemul fix?

Dacă ai un router Huawei, atât numele de utilizator, cât şi parola de acces sunt admin.
Dacă ai un router SpeedTouch, numele de utilizator este Administrator, fără nici o parolă setată implicit. Va trebui să setezi această parolă la prima configurare a routerului.
Dacă ai un router ZyXEL atât usernameul cât şi parola sunt 1234. Există posibilitatea ca la anumite versiuni ale software-ului routerului, autentificarea să se facă cu username admin şi parola 1234.
Dacă ai un router HG655B / HG658 atât usernameul cât şi parola sunt admin.

Dacă schimbi numele de utilizator şi parola şi nu ţi le mai aminteşti, trebuie să resetezi routerul la setările de fabrică; în acest caz vei pierde toate modificările făcute în configuraţia modemului.

2Cum imi pot seta telefonul cu sistem de operare Android pentru a folosi internetul de la Telekom Romania Mobil?

Intra in Meniu in aplicatia de Setari, la sectiunea Wireless si Retea (Wireless & Network) si apasa Mai Multe (More) apoi Retele Mobile (Mobile Networks), apoi Nume Puncte de Access (Access Point Names). Creeaza nu nou punct de acces cu urmatoarele date:

Nume (Name) : Telekom Romania Mobil

APN: broadband

Tip APN (APN Type): default, supl

Restul campurilor raman neschimbate.

Apasa meniu si Salvare si apoi bifeaza acest punct de access pentru a fi folosit de telefonul tau

Dupa salvarea setarilor si bifarea punctului de acces, este necesar sa inchizi si sa redeschizi telefonul

3Cum pot sa folosesc serviciul Roaming?

Pentru a putea utiliza telefonul mobil atunci cand te afli in alta tara, va trebui mai intai sa te informezi la un magazin/partener comercial Telekom Romania Mobil sau la Serviciul de Relatii cu Clientii, daca reteaua Telekom Romania Mobil are contract de Roaming semnat cu cel putin un operator de telefonie mobila din tara vizitata. In cazul in care aceasta prima conditie este indeplinita, urmatorul pas va fi sa soliciti activarea serviciului Roaming pentru numarul tau.

Daca te afli pe teritoriul Romaniei in apropierea granitelor cu Ungaria, Ucraina, Moldova, Bulgaria sau Serbia si ai activ serviciul de roaming este posibil sa te conectezi accidental pe una din retelele de telefonie ale tarii vecine. Acest lucru se intampla in cazul in care pe telefonul tau mobil, selectia retelei este setata pe „Automatic”. In aceste cazuri, pentru a evita taxarea conform tarifelor de roaming, iti sugeram ca setarea selectia retelei pe telefonul tau mobil sa fie pe „Manual”.

Pentru serviciul relatii cu clientii sau sesizari incidente in retea va rugam sa apelati numerele de contact puse la dispozitia clientilor Telekom.

8 COMENTARII

  1. Nu va pot contacta am 3 risaivare de la aceasta companie cu abonament iar unul nu funcționează de 3 zile spun tfn ca codul numeric personal nu este înregistrat în sistem. Cum va putem contacta sa putem rezolva eroarea.

    • Buna ziua

      Daca ati incercat sa apelati numerele de contact oficiale Telekom si nu ati reusit sa intrati in legatura cu departamentul relatii cu clientii va sugeram sa mergeti intr-un magazin Telekom sa anuntati situatia dvs.

  2. Buna aseară ….alta ieri am făcut abonament prin satelit …..nici o problema până acum…acum îmi zice problema tehnică și nu mai prind nici un canal

  3. Buna ziua avem o problema cu televiziunea prin satelit am plătit factura dar nu funcționează ,eu locuiesc in Germania ,am încercat sa sun la deranjamente dar nu îmi recunoaște datele, mulțumesc

  4. Buna ziua,
    Incerc de azi dimineata sa va contactez pe dv.sau oringe comunication.Este imposibil.Va rog un nr,te telefon care sa nu ma puna sa apas o mie de taste si sa nu obtin nimic,
    Multumesc de ajutor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recomandam