Contact Vodafone

Contact Vodafone – Deranjamente si servicii cu clientii.

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. In cadrul acestui articol vom analiza si specifica posibilitatea de a contacta Vodafone Romania atunci cand doriti sa semnalati o problema tehnica sau cand doriti sa va abonati la serviciile companiei de telecomunicatii.

Ce probleme pot aparea atunci cand folosim serviciile companiei.

  • Probleme cu semnalul de telefonie mobila si internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV  (MyVodafone,  4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Probleme legate de serviile de informatii facturi si plati.

* De mentionat este faptul ca, situatiile punctate ceva mai sus pot aparea rar sau in cazuri exceptionale. In cazul in care intampinati astfel de probleme nu ezitati sa sesizati Vodafone prin metodele specificate mai jos.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone

Departamentul Relații Clienți pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

*555

Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 0,65 euro pe apel indiferent de durata apel. Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului.

*228 / 0372.02.2258

Număr de urgența - Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK).

Sesizari si contact serviciul de relatii clienti Department TV și Internet Fix

In cazul in care aveti probleme cu televiziunea de la Vodafone sau cu internetul fix puteti suna la numarul de telefon de mai jos.

031 / 1000 872

Departamentul Relații Clienți Vodafone - Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.

Serviciul de televiziune si internet de la Vodafone va ofera posibilitatea de a avea accesa la toate programele tv din grila Vodafone si puteti beneficia de internet fix de mare viteza.

Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872

Cum te poti conecta la Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.

Cum poti sa verifici costurile in Roming la Vodafone

Și atunci când ești în roaming, poți verifica serviciul de cost costrol astfel:

  • cu un simplu click in aplicația MyVodafone dacă ai un telefon cu sistem de operare Android sau iOS. Traficul în aplicație este gratuit.
  • În contul MyVodafone de pe site-ul mobil.

Îți poți verifica serviciul de Cost Control cu un apel gratuit la *123#, direct de pe telefonul mobil.

Cum pot vedea factura detaliata la Vodafone ?

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa  [email protected]

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

  • Prin apel la 031-1000.872, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
  • Prin e-mail la adresa: [email protected]
  • In magazine

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului

Factura detaliata pentru Servicii mobile:

Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:

  • Gratuit, prin contul My Vodafone (facturile din ultimele 6 luni)
  • Prin apel la 0372022222, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
  • Prin e-mail la adresa: [email protected] sau [email protected]

 

creare site web

Ai nevoie de website?

Servicii complete pentru crearea site-urilor web cu design 100% responsive. Design premium pentru toti clientii nostrii.

18 comentarii

  1. Salutare in general sunt multumit de serviciile Vodafone doar ca uneori merge cam greu internetul. Se poate verifica undeva cauza ?

    • Buna ziua
      Pentru situatia semnalata va rugam sa apelati serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone. Metodele de contact sunt publicate pe website.

  2. Buna seara!
    Sunt titular a trei abonamente. De 4 zile nu functioneaza datele mobile.
    Incerc sa iau legatura telefonic cu un consultant si la toate numerele de pe site intra robotul.
    Va rog sa rezolvati problema cat mai urgent, daca nu voi fi nevoita sa-mi portez abonamentele la o firma concurenta.

  3. Pe langa ca aveti servicii execrabile de internet care nu functioneaza de mai bine de 2 zile, aveti si organizare mult sub limita bunului simt, incercand sa dau de cineva care sa imi rezolve problema, aveti un robot „Andreea”, care e pus doar de forma, sa imi zica in final ca timpul de asteptare este de peste 30 de minute. Asta in repetate randuri.
    De ce mai existati vreau sa va intreb ? Lasati-i pe alti operatori care stiu ce fac sa ofere servicii de internet. Nu stiu de ce cineva din Romania plateste pentru mizeriile voastre de servicii.

    Sanatate si numai bine ! Astept sa ma mut la alt operator !

  4. Servicii execrabile la ghidul Andreea care e pus doar de formă, așa cum a spus si predecesorul. Nu raspunde nimeni daca ai nevoie de suport tehnic.

  5. de trei zile incerc sa iau legetura cu cei de la TV_fix nu se poate ,nu avem semnal .dar nu ne ajuta cu nimic sa luam legatura cu ei ,nu ne raspund nimic ,ar trebui sa plecam de la ei in bloc ,nu se poate sa platesti abonament destul de scump pt. asa servicii

  6. Ați pus robotul „Andreea” sa ne înnebunească și nu putem rezolva nimic. Suntem persoane in vârstă și nu ne putem deplasa toată ziua la sediul dvs. De ce mai avem telefoane? Pana acum se rezolva totul prin telefon. Acum a pus-o pe Andreea, care vorbește pe „limba ei”, o tine pe a ei. Vă rog să luați masuri și sa renunțați la robotul asta tâmpit. O zi buna!

  7. Buna ziua,
    Va rog sa imi spuneti de ce nu raspunde nimeni la call center / relatii cu clientii?

  8. De circa două luni nu sa schimbat modemului și de atunci nu am internet decât lângă modem.
    Am sesizat în repetate rânduri dar nu sa rezolvat problemă.

  9. Net ul e foarte prost de la ei, azi toata ziua mi a mers greu si abia se incarca, si stai si juma de an sa raspunda cineva, de cand s au convertit e degeaba net ul de la ei, ma schimb de la ei oricum.

  10. Buna ziua,intrebare :mai are rost sa aștept portarea numarului de telefon sau ma intorc la vechiul operator?M-i se pare inadmisibil cum se solutioneaza situatia mea!!!Pierd apeluri importante pentru ca nu se rezolva problema!!!

    • Buna ziua

      Daca nu reusiti sa intrati in legatura cu operatorii Vodafone pentru solutionarea problemei dvs va sugeram sa alegeti un punct Vodafone pentru o interactiune mai rapida. Portarea numerelor de telefon in mod normal nu ar trebui sa dureze mult insa va sfatuim totusi sa interactionati cu serviciul de suport de la Vodafone pentru a solutiona aceasta problema.

  11. Au pus robotul sa ne duca la exasperare , noi dorim sa interactionam cu o persoana dar au setat totul in asa fel sa nu mai poti discuta cu un operator

  12. Ce se întâmplă cu internetul de nu merge de 3 zile,in comuna Ciorani judetul Prahova?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *