Contact Vodafone

vodafone

Contact Vodafone – Deranjamente si servicii cu clientii.

Vodafone Group Plc este o companie multinațională britanică de telecomunicații cu sediul în Londra, Marea Britanie. In cadrul acestui articol vom analiza si specifica posibilitatea de a contacta Vodafone Romania atunci cand doriti sa semnalati o problema tehnica sau cand doriti sa va abonati la serviciile companiei de telecomunicatii.

Ce probleme pot aparea atunci cand folosim serviciile companiei.

  • Probleme cu semnalul de telefonie mobila si internet mobil;
  • Serviciul de internet 3G/ 4G/ 4G+ nefunctional;
  • Probleme aplicatii mobile / TV  (MyVodafone,  4GTV+, Zonga, HBO GO, Vodafone Message +, Vodafone Meteo, Vodafone Call+, etc.)
  • Probleme legate de serviile de informatii facturi si plati.

* De mentionat este faptul ca, situatiile punctate ceva mai sus pot aparea rar sau in cazuri exceptionale. In cazul in care intampinati astfel de probleme nu ezitati sa sesizati Vodafone prin metodele specificate mai jos.

Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii Vodafone

Contact telefonie mobilă Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone

Departamentul Relații Clienți pentru telefonie mobila, rezolvă orice solicitare referitoare la telefonia mobilă, pentru persoane fizice și juridice prin Ghidul Andreea sau cu ajutorul unui consultant.

*555

Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 0,65 euro pe apel indiferent de durata apel. Taxarea începe imediat după mesajul informativ cu privire la costul apelului.

*228 / 0372.02.2258

Număr de urgența - Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK).

Sesizari si contact serviciul de relatii clienti Department TV și Internet Fix

In cazul in care aveti probleme cu televiziunea de la Vodafone sau cu internetul fix puteti suna la numarul de telefon de mai jos.

031 / 1000 872

Departamentul Relații Clienți Vodafone - Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.

Serviciul de televiziune si internet de la Vodafone va ofera posibilitatea de a avea accesa la toate programele tv din grila Vodafone si puteti beneficia de internet fix de mare viteza.

Pentru sesizari si deranjamente internet si TV Vodafone apelati numarul 031 / 1000 872

Cum te poti conecta la Roming in Vodafone

Când ești în roaming, poți selecta reţeaua

  • automat (recomandat) sau
  • manual dacă: ai preferinţe pentru o anumită reţea, ai probleme cu găsirea reţelei sau dacă iniţiezi apeluri din apropierea graniţei

În mod obişnuit, telefonul selectează automat reţeaua cu cel mai puternic semnal. Verifică dacă telefonul este setat pe căutarea manuală a reţelei. Într-un asemenea caz ai la dispoziţie următoarele variante:

  • alegi manual o altă reţea din meniul telefonului, închizi şi reporneşti telefonul;
  • modifici setarea de tip manual în cea de tip automat şi telefonul va selecta singur reţeaua, aceasta fiind varianta recomandată.

Dacă în continuare nu funcţionează, este posibil să nu poţi selecta reţeaua din cauza calităţii semnalului zonei în care te afli.

Cum poti sa verifici costurile in Roming la Vodafone

Și atunci când ești în roaming, poți verifica serviciul de cost costrol astfel:

  • cu un simplu click in aplicația MyVodafone dacă ai un telefon cu sistem de operare Android sau iOS. Traficul în aplicație este gratuit.
  • În contul MyVodafone de pe site-ul mobil.

Îți poți verifica serviciul de Cost Control cu un apel gratuit la *123#, direct de pe telefonul mobil.

Cum pot vedea factura detaliata la Vodafone ?

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa  [email protected]

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

  • Prin apel la 031-1000.872, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
  • Prin e-mail la adresa: [email protected]
  • In magazine

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului

Factura detaliata pentru Servicii mobile:

Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:

  • Gratuit, prin contul My Vodafone (facturile din ultimele 6 luni)
  • Prin apel la 0372022222, număr apelabil gratuit în reţeaua Vodafone
  • Prin e-mail la adresa: [email protected] sau [email protected]

 

creare site web

Ai nevoie de website?

Servicii complete pentru crearea site-urilor web cu design 100% responsive. Design premium pentru toti clientii nostrii.

2 Comments

  1. Adrian Dobrescu spune:

    Salutare in general sunt multumit de serviciile Vodafone doar ca uneori merge cam greu internetul. Se poate verifica undeva cauza ?

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Pentru situatia semnalata va rugam sa apelati serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone. Metodele de contact sunt publicate pe website.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Portofoliu