Deranjamente – sesizari Orange

orange

Sesizari – contact si deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

In cazul in care aveti nevoie pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii de la Orange va punem la dispozitie in cadrul acestui articol modalitatea prin care puteti face sesizari sau puteti contracta serviciile Orange Romania. 

Despre Orange

Orange SA este un operator de telecomunicații mobile și o subsidiară a grupului France Telecom. Compania este prezentă în Europa, mai exact în Franța, Belgia, Marea Britanie, Elveția, Austria, Polonia, Slovacia, România, Moldova, Spania; în Africa, Orientul mijlociu și în Caraibe.

Cum putem contacta Orange

Asadar pentru sesizari – contact – deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange puteti apela numerele de telefon de mai jos:

Efectuati un Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul relatii clienti)

Numarul 0374300300  poate fi apelabil din alta retea sau din reteaua Orange.

Cand putem contacta Orange ?

  • Zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
  • Zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile oferite de Orange;
  • Din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;

Sesizari la numarul 401 – serviciul relatii cu clientii NON STOP

Apeland la acest numar aveti acces direct la un operator Orange pentru a face o sesizare sau a obtine o informatie despre serviciile companiei. Mentionam faptul ca, tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

Sesizari si deranjamente servicii Orange

Sesizarile Orange in caz de pierdere sau furt pentru un numar de telefon se pot efectua prin apel la numarul 300 sau 0374 300300 sau prin formarea *100#

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal). 
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

228 – Serviciul Clienți Orange pentru persoane cu deficiente de auz               

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming
Djingo asistentul virtual Orange

Modalitatea de contact, sesizari si deranjamente Orange prin Jingo, chatbot-ul Orange, este dispus să te ajute 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Poti cere informații despre abonamentul tău:
  • Cerere de ofertă nouă
  • Roaming (status, activare, opțiuni, tarife etc.)
  • Detalii despre portare
  • Detalii despre activarea unui abonament nou
  • Detalii despre factură (valoare de plată, cost suplimentar, detalii convorbiri, activare/dezactivare factură electronică, metodă de plată etc.)
  • Perioada contractuală
  • Informații despre reziliere
Informații despre serviciile aferente numărului tău
  • Suspendarea/ reconectarea numărului în caz de pierdere sau furt
  • Schimbarea de SIM
  • Activare/dezactivare mesagerie vocală
  • Blocarea/deblocarea accesului la date mobile
  • Codul PUK
  • Reîncărcări PrePay
  • Activare opțiuni

Cum putem rezilia contractul Orange?

Puteti solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul oficial Orange.

Cand avem o problema si este necesar sa efectuam o sesizare sau sa apelam serviciul de relatii cu clientii Orange?

De obicei astfel de probleme pot aparea in anumite situatii din diverse motive pe care le putem exemplifica ceva mai jos.

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;
Pentru orice sesizare cu privire la serviciile Orange contactati departamentul de relatii cu clientii ai companiei. Toate problemele sau sesizarile depuse vor fi solutionate de operatorii Orange in cel mai scurt timp posibil.
 
Pentru informatii suplimentare urmariti site-ul oficial Orange

2 Comments

  1. MUNTIANU FELICIA spune:

    Buna seara. Ma numesc Muntianu Felicia tel.07400*****. Va comunic un deranjament la cablu tv lococatia Sat Popesti ,jud. vrancea ,nr. 67, Lipsa semnal. Va rog frumos sa rezolvati aceasta problema care s-a ivit in urma intreruperii curentului electric datorata furtunii si ploii cu piatra din data de 11 iulie 2021. Eu locuiesc la Adjud ,Vrancea,iar la locatia cu deranjamentul locuieste mama. Va multumesc .

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua.

      Pentru semnalarea problemelor aparute va recomandam sa apelati serviciul de relatii cu clienti la numerele afisate mai sus in cadrul acestui articol.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Portofoliu