Distributie Oltenia – Contact Info clienti

Distributie Oltenia asigura alimentarea cu energie electrica a  1.449.939 clienti din 7 judete din regiunea Olteniei: Dolj, Arges, Olt, Gorj, Valcea, Mehedinti si Teleorman.

Distributie Oltenia isi propune sa imbunatateasca nivelul de siguranta in distributia de electricitate si sa reduca pierderile de energie.

Analizam modul de contact Distribuite Oltenia dar si modul prin care poti suna in cazul in care apar deranjamente in furnizarea energiei electrice.

Contact Distributie Oltenia – Deranjamente

Conform cu specificatiile oficiale regasite pe site-ul oficial Distributie Oltenia, atunci cand apare un deranjament avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:

0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica.

– 0251 408 006, 0251 408007, 0251 408008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, puteti obtine informatii despre serviciile de distributie a energiei electrice pe care le oferim/ vi le ofera operatorul de distributie.

Modalitati de contact Distributie Oltenia

  • Contact telefonic Non stop, apeland Info Tel la numarul unic 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea pentru semnalarea oricarui tip de intrerupere in alimentarea cu energie electrica,
  • Alte numere de telefon disponibile: 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal in reteaua nationala, la care, in afara de semnalarea eventualelor deficiente, se pot obtine informatii comerciale de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00);
  • prin servicii de corespondenta,  la adresa: Distributie Energie Oltenia SA, mun. Craiova, str. Calea Severinului, nr. 97, parter, etajele 2,3,4, judetul Dolj, cod postal 200769
  • prin fax, la numarul 0251215004 0372525004
  • Contact Distributie Oltenia prin email, la adresele:[email protected][email protected]

Adresa: Str. Calea Severinului 97, Craiova, jud. Dolj

Beneficiile consumatorilor alaturi de Distributie Oltenia

Intrucat investitiile nu se opresc niciodata iata cateva din beneficiile consumatorilor finali:

  • Cresterea eficientei energetice si a calitatii energiei furnizate clientilor;
  • Asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica a tuturor consumatorilor in conditii de calitate a parametrilor energiei electrice;
  • Imbunatatirea starii tehnice a retelei electrice de distributie;
  • Protectia impotriva interventiilor neautorizate si reducerea pierderilor de energie tehnice si comerciale;
  • Reducerea numarului de intreruperi si a duratei acestora;
  • Reducerea costurilor cu operarea si mentenanta;
  • Reducerea pierderilor in reteaua de distributie, ceea ce va conduce la  reducerea emisiilor de CO2;
  • Crearea conditiilor de racordare pentru noi posibili consumatori;
  • Crearea premiselor pentru racordarea la retea a unor noi prosumatori;
  • Crearea premiselor pentru dezvoltarea unei componente turistice aferente zonei Varful lui Roman – Izvoarele Plesei.

Peste 19 proiecte majore sunt in curs de derulare, investitiile ridicandu-se la peste 1 miliard de lei.

Telefonul pentru deranjamente sau urgente  0800 500 000 este disponibil non stop indiferent de ora insa pentru informatii comerciale sau de alta natura in perioada sarbatorilor programul cu publicul poate avea un program limitat.

Pentru istoricul de consum poti accesa contul de client la adresa – vezi aici – astfel poti trimite indexul si ai acces la toate datee tale de consum.

Iti mai recomandam sa vezi modul prin care poti transmite o situatie urgenta la Enel. Citeste articolul despre Deranjamente Enel.

Consumul de energie electrica activa estimat este stabilit, dupa caz, pe baza:

  • consumului de energie electrica inregistrat la locul de consum in perioada similara a anului precedent sau a consumului de energie electrica determinat tinand cont de cele mai recente citiri efectuate de Operator Retea;
  •  profilului de consum specific, determinat de Operator Retea pentru categoria respectiva de client final in cazul in care pentru locul de consum nu exista istoric de consum.

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul oficial – intra pe site

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *