Electrica Furnizare Call center & sesizari

Electrica Furnizare este un operator de furnizare energie electrica si gaze naturale pentru clientii din Romania.  Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, compania Electrica Furnizare SA este parte a Grupului Electrica și are un portofoliu de peste 3,2 milioane de clienți.

Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată cu succes la Bursele de Valori București și London Stock Exchange, încă din anul 2014.

Analizam in cadrul acestui articol modalitaile prin care putem intra in contact cu Electrica Furnizare si cum putem depune o sesizare daca sunt probleme cu furnizarea energiei electrice.

Contact Electrica Furnizare

Pentru a intra in contact cu operatorii Electrica Furnizare putem suna la numarul de telefon afisat mai jos:

  • Telefon Call center Electrica Furnizare:  0244 406 006

Transmitere index Electrica Furnizare

Serviciul de comunicare a indexului autocitit prin Call Center la numărul 0800 800 048 este gratuit pentru client și este disponibil nonstop.

Sesizari si reclamatii Electrica Furnizare

In cazul in care aveti nevoie sa depuneti o reclamatie sau o sesizare cu privire la serviciile oferite de Electrica Furnizare, avem la dispozitie mai multe modalitati de contact companie.

Unde depunem sesizari la Electrica Furnizare ?

  • online, la adresa de email [email protected];
  • prin aplicatia MyElectrica;
  • prin formularul online de înregistrare a plângerilor;
  • la Call Center, la numărul de telefon 0244 40 60 06 (apel taxabil, tarif normal, orele 8:00-20:00), serviciu disponibil în zilele lucrătoare, mai puțin sărbătorile legale;
  • prin poștă, fax (număr: 0371 608 070) sau la punctele de contact ale Electrica Furnizare SA.

Oferta Electrica Furnizare

Oferta Electrica Furnizare valabila pentru contractele noi incheiate in anul 2022 este urmatoare:

Energie Electrica – Stabil 30 pentru municipiul Bucuresti:

Preț final energie electrică livrată la JT **5.18539 Lei/kWh

In functie de judetul dvs si de perioada in care doriti sa incheiati un contract cu Electrica Furnizare va sugeram sa urmariti oferta actuala care poate fi diferita fata de cea afisata mai sus.

Toate detaliile despre oferta la energie electrica oferita de Electrica Furnizare se regasesc pe site-ul oficial sau pe aplicatia MyElectrica.

Ce probeleme pot aparea la Electirca Furnizare si cum le poti identifica si semnala pentru solutionare rapida.

In anumite cazuri pot aparea situatii neplacute, avaraii la retea sau intreruperi programate pe care le putem, anunta la numarul de telefon din call center.

Intreruperea programata se va anunta dupa cum urmeaza:

a) în scris sau telefonic, clienților finali noncasnici mari, precum și clienților vulnerabili care necesită continuitatea alimentării cu energie electrică; se poate folosi și calea electronică de transmitere, respectiv e-mail, SMS, cu confirmarea primirii;
b) prin mass-media, pagina proprie de internet și/sau afișaj la locurile de consum ale clienților finali noncasnici mici și ale clienților casnici.

In ce situatii trebuie sa semnalez o sesizare sau reclamatie la Electrica Furnizare ?

  • intreruperi frecvente neprogramate;
  • avarii in retea
  • probleme legate de facturi;
  • problema legata de contractul incheiat cu Electrica Furnizare;
  • alte solicitari catre serviciul de relatii cu clientii Electrica Furnizare.

 

Sesizari Electrica Furnizare

Daca esti client Electrica Furnizare si ai o problema pe care doresti sa o semnalezi avem la dispozitie un formular pentru depuneri plangeri unde va trebui sa completezi:

  • cod client Electrica Furnizare
  • Numar de consum
  • email personal.

Depune o sesizare prin formularul de sesizari

Pentru mai multe detalii despre oferta Electrica Furnizare 2022 sau depunere sesizari si reclamatii va invitam sa accesati site-ul oficial electricafurnizare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *