Erori si probleme Netflix

Netflix cel mai popular serviciu de streaming video din lume genereaza frecvent anumite erori de conectare fie din pricina dispozitivelor cu care este accesata platforma fie din pricina conexiunilor la internet. In cadrul acestui articol vom identifica cele mai frecevente erori intalnite la Netflix.

Codurile de eroare Netflix sunt de regula usor de rezolvat si sunt cauzate de diverse motive marea majoritate rezolvandu-se foarte usor. Identificam ceva mai jos codurile de eroare Netflix cele mai frecvente intalnite de utilizatorii platformei.

Coduri de eroare Netflix

Mesaj Netflix: „A intervenit o problemă cu descărcarea. (10023-1200)”

Eroare netflix 1023 reprezinta o eroare des intalnita pe dispozitivele  iPhone, iPad sau iPod touch cu mesajul de mai sus.

Cum putem rezolva?

Dacă data și ora de pe dispozitiv diferă semnificativ de data și ora exacte, vei avea probleme cu redarea video.

  1. Atinge pictograma Settings (Setări) din ecranul principal.

  2. Atinge General.

  3. Atinge Date & Time (Data și ora).

    • Dacă data și ora sunt greșite, atinge una sau alta pentru a seta valorile corecte sau comută opțiunea din câmpul Set Automatically (Setare automată) pe On (Activat).

Eroarea Netflix TVQ-PB-101

Acest cod de eroare poate fi generat de mai multe cauze dupa cum urmeaza:
 
  • Aplicație Netflix învechită: eroarea TVQ-PB-101
      poate aparea cand rulam un video pe o aplicatie invechita iar acest lucru nu se specifica printr-un mesaj de atentionare.
  • Conexiune la internet defectă: Mesajul de eroare „TVQ-PB-101” apare și atunci când există o conexiune la internet instabilă și videoclipul se oprește din redare în mijloc.
  • Configurații stocate greșit: mesajul de eroare poate sa para atunci cand există configurații greșite stocate în dispozitiv (cum ar fi PS3 sau Xbox). Resetarea configurațiilor rezolvă de obicei această problemă instantaneu.

Cum rezolvam situatiile de mai sus?

  1. Actualizati aplicatia Netflix la ultima versiune
  2. Verificati conexiunile la internet atat pentru Netflix (verificarea statusului serverelor) cat si conexiunea dvs la internet.
  3. Opriti alimentarea dispozitivelor timp de cateva minute. 

Mesaj Netflix: „Nu se poate realiza conexiunea la Netflix”

Testează conexiunea la internet prin parcurgerea acestor pași:

  • Poți rula un test de conexiune la internet din setările dispozitivului.

  • Încearcă să folosești o altă aplicație de pe dispozitiv, care utilizează internetul.

Reîncarcă aplicația Netflix

  1. În ecranul de eroare, selectează Mai multe detalii.

  2. Selectează Reîncărcare Netflix.

  3. După ce aplicația s-a reîncărcat, încearcă să accesezi Netflix din nou.

Dacă nu poți efectua acești pași, continuă depanarea cu pașii de mai jos.

Deconectare de la Netflix

  1. Accesează ecranul de deconectare:

    • Dacă ești încă pe ecranul de eroare, selectează Mai multe informații sau Mai multe detalii.

    • De pe pagina principală Netflix, selectează Setări sau pictograma Setări .

    • Pe orice alt ecran, apasă în ordine aceste taste de pe telecomandă: sus, sus, jos, jos, stânga, dreapta, stânga, dreapta, sus, sus, sus, sus.

  2. Pe ecranul de deconectare, selectează Resetare.

    • Dacă nu vezi opțiunea Resetare, selectează Deconectare sau Dezactivare.

  3. După ce te-ai deconectat, reconectează-te și încearcă să accesezi Netflix din nou.

In cazul in care aplicatia Netflix nu functioneaza recomandam reconectarea retelei dvs inclusiv dipozitivul media dupa cum urmeaza:

  1. Oprește sau scoate din priză dispozitivul Smart TV pentru 2 – 3 minute.
  2. Scoate modemul din priză (INCLUSIV routerul wireless, dacă este un dispozitiv separat) pentru cel puțin 30 de secunde.
  3.  Reconecteaza toate aparatele la retea.

 

De obicei toate erorile ce pot aparea pe Netflix au o rezolvare usoara insa daca totusi intampinati probleme serioase consultati ghidul complet pe site-ul oficial netflix.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *