Glovo – Contact Informatii & Reclamatii

Glovo cea mai populara aplicatie online prin intermediul careia poti comanda aproape orice iti doresti de la nenumarate magazine si restaurante din toata tara. Glovo aspiră să fie o aplicație de stil de viață cu mai multe categorii, livrarea de alimente fiind cea mai populară ofertă.

In cadrul acestui articol vom dezvolta modalitatile de contact Glovo si modul prin care poti depune o reclamatie atunci cand ai facut o comanda si din diferite motive sa ivit o problema pe care trebuie sa o semnalezi la serviciiul de asistenta si suport clientii Glovo.

Asistenta si Contact Glovo Romania

Pentru orice solicitare cu privire la serviciile Glovo avem posibilitatea de a semnala incidente sau reclamatii Glovo prin intermediul aplicatiei direct din contul de client.

GLovo contact si reclamatii

Pentru asistenta si contact in caz de reclamatii la Glovo se pot identifica urmatoarele incidente dupa cum urmeaza:

Produsele lipsesc sau comanda a fost gresita !

  • Dacă ai primit o comandă incompletă sau greșită, accesează profilul din aplicație și dăi clic pe -> Ajutor. Vom reveni cu o soluție în cel mai scurt timp posibil.

Produsele nu ajung in stare buna

  • in aceasta situatie neplacuta avem la dispozitie rubrica -> AJUTOR din contul tau de Glovo unde vom reveni catre dvs cu remedierea problemelor in cel mai scurt timp posibil.



glovo contact

Anulare comanda la Glovo

Dacă doriți să o modificați, trebuie doar să contactați gloverul. Deoarece un glover acceptă comanda dvs., amândoi veți avea numărul de telefon al celuilalt pentru a răspunde cât mai eficient la orice întrebare.

Cum se poate plati la Glovo ?

In general sunt acceptate plata cu cardul: Acceptăm Visa, MasterCard și American Express.

Se poate plati si cash direct la curier fara a fi nevoie de card pentru a face o comanda prin Glovo.

Cand este nevoie sa intri in contact cu cei de la asistenta Glovo ?

In general serviciile Glovo sunt eficiente si au livrare rapida indiferent de produsele comandate insa in anumite situatii se pot identifica incidente pe care trebuie sa le reclamam serviciului de asisitenta si contact Glovo.

Incidente in care ai nevoie de suport Glovo:

  • produsele comandate nu corespund cu comanda efectuata prin Glovo;
  • produsele ajung in stare deteriorata;
  • probleme ce implica plata cu cardul din aplicatia Glovo
  • probleme cu contul de client Glovo – nu ma pot loga in cont;
  • nu pot sa imi schimb numarul de telefon din aplicatie.
  • alte reclamatii.

Pentru a evita functionarea incorecta a aplicatiei Glovo este recomandat sa aveti ultima versiune descarcata din magazinul de aplicatii Android sau IOS. Puteti intra in legatura cu cei de la Glovo si pe retele sociale pentru asistenta live direct pe chat.

Codurile promoționale și/sau alte oferte sau reduceri oferite prin Platformă trebuie să fie corect introduse în aplicație anterior plasării comenzii. În caz contrar, nu vor fi valabile și Utilizatorul nu va putea beneficia de acestea.

In mod regulat Glovo ofera utilizatorilor sai oferte promotionale in parteneriat cu comercianti si ofera chiar livrare gratuita pentru o anumita gama de produse.

Pentru detalii suplimentare si pentru termenii si conditiile folosirii platformei Glovo accesati site-ul oficial app Glovo

2 comentarii

  1. Buna ziua, am plasat o comanda, mi au fost retrași banii din cont pentru trei comenzi și nu am primit nicio comanda. Va rog sa contactați!!!!

    • Buna ziua

      Va sugeram sa intrati in aplicatie la rubrica: contacteaza-ne dupa care –> Ajutor cu o comanda –> selectati comanda cu probleme din meniu –-> dupa care selectati –> comanda are probleme de plata –> am fost taxat de mai multe ori. Incercati din aplicatie sa intrati in legatura cu personalul de asistenta GLOVO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *