Termoenergetica – Contact & Avarii CMTEB

Compania Municipala Termoenergetica Bucuresti S.A este principalul furnizor de energie termica din Bucuresti. Pentru blocurile sau imobilele din Bucuresti care sunt bransate la sistemul public de energie termica pot aparea situatii de avarii la Termoenergetica.

Termoenergetica – CMTEB are în exploatare sisteme de transport prin conducte termice dupa cum urmeaza:

  • Sistemul de transport şi distribuţie compus din:
    954,09 km conducte – reţele termice primare
    2963,3 km conducte – reţele termice secundare
  • Obiective:
    1027 Puncte Termice, Staţii Centralizatoare, module termice
    47 Centrale Termice cvartal
    1 Centrală Termică de Zonă Casa Presei

Contact Termoenergetica in caz de avarii

Telefon Termoenergetica Centrala: 0372 148 000

  • Pentru informaţii generale: 021 313 66 81
  • 031 9442 pentru mesaje preînregistrate, pentru fiecare sector în parte, referitoare la functionarea sistemului de termoficare 
  •  CALL CENTER TELVERDE 0800 820 002 pentru preluarea sesizărilor și reclamațiilor privind calitatea agentului termic livrat, precum și a avariilor produse în sistemul de termoficare – apel gratuitprogram non-stop

Reclamatii Termoenergetica

Pentru reclamatii la Termoenergetica avem la dispozitie un formular de contact unde poti trimite sesizar, reclamatii sau alte solicitari dupa cum urmeaza:

  • petiţii, reclamaţii, sesizări, solicitări informaţii de interes public, solicitări debranşare/rebranşare, invitaţii la prezentări, oferte, solicitări facturi etc.)
  • formular reclamatii – acces formular

Furnizare agent termic

Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti (CMTEB) S.A. anunţă că,
în cursul nopții de marți spre miercuri, respectiv 18 spre 19 octombrie 2022, încep probele la cald pentru
consumatorii de tip urban din Capitală, având în vedere îndeplinirea condițiilor prevăzute de lege.


Potrivit prevederilor articolului 117 din H.G. Nr. 425/1994, modificată prin H.G. Nr.337/2018, ” începerea
perioadei de încălzire pentru consumatorii de tip urban va avea loc după înregistrarea, timp de 3 zile
consecutiv, între orele 20,00-6,00, a unor valori medii zilnice ale temperaturii aerului exterior de +10º C sau
mai mici”.

Rebransare la Termoenergetica

Pentru a te rebransa la sistemul public de termoficare este necesar sa completezi o cerere de rebransare care sa contina inmod obligatoriu urmatoarele aspecte:

  • datele de identificare ale solicitantului (adresa completa: strada, numar, bloc, apartament, sector);
  • acordul Asociatiei de Proprietari confirmat prin semnatura presedintelui si stampila Asociatiei de Proprietari (sau a titularului de contract daca este cazul);
  • un numar de telefon al solicitantului pentru a putea fi contactat de catre reprezentantii nostri.

Debransare de la sistemul public Termoenergetica

In acest caz cererea pentru debransare trebuie sa contina punctual anumite aspecte ce tin de urmatoarele puncte:

  1. Cererea tip se trimite la adresa de e-mail [email protected] sau se prezintă în zilele de luni-vineri, orele 08.00-15.00 la Serviciul Tehnic din str. Constantin Rădulescu Motru nr. 18, sector 4 în vederea completării rubricii cu evidența apartamentelor deconectate din blocul (scara) solicitantului și a modului de contorizare.
  2. După completarea rubricii cu evidența apartamentelor deconectate din blocul (scara) solicitantului și a modului de contorizare din cerere, Serviciul Tehnic o va trimite pe e-mail solicitantului/împuternicitului acestuia. Aceasta se va putea ridica și fizic în zilele de luni-vineri, orele 08.00-15.00.
  3. Proiectul tehnic se va întocmi în concordanță cu evidența apartamentelor deconectate ce sunt confirmate în cerere.
  4. Dosarul complet conform cerințelor din cererea de deconectare se poate depune la sediul din str. Constantin Rădulescu Motru nr. 18, sector 4, de luni-vineri, orele 08.00-15.00. La depunere se achită taxa de verificare a documentației și emitere a avizului tehnic de deconectare.
  5. Avizul tehnic de deconectare se emite în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentației.
  6. În situația în care proiectul tehnic prezintă greșeli/erori de calcul,solicitantul/împuternicitul acestuia va fi notificat în vederea refacerii proiectului tehnic depus inițial.
    Notă: Documentația tehnică refăcută se poate depune la sediul din str. Constantin Rădulescu Motru nr. 18, sector 4, în zilele de luni-vineri, orele 08.00-15.00. Continuarea procedurii de deconectare va fi condiționată de achitarea taxei de reverificare a documentației.
  7. După primirea avizului tehnic de deconectare solicitantul se va prezenta cu un exemplar al acestuia în original semnat și ștampilat de către asociația de proprietari la Serviciul Facturare de sector conform indicațiilor din aviz. După predarea acestuia la Serviciul Facturare de sector, solicitantul va primi factura ce va conține taxa de deconectare. Continuarea procesului este condiționată de achitarea taxei.
  8. După achitarea taxei de deconectare, solicitantul se va prezenta la Serviciul Facturare de sector cu dovada plății.După aceea, solicitantul va fi contactat în vederea efectuării deconectării și întocmirii procesului verbal de deconectare (4 exemplare).
    Notă: Materialele necesare efectuării deconectării vor fi asigurate de către solicitant.
  9. După completarea de către salariatul companiei a procesului verbal de deconectare (4-patru exemplare), solicitantul are obligația de a semna și ștampila toate cele 4 (patru) exemplare la asociația de proprietari. Cele 4 (patru) exemplare în original se vor preda obligatoriu la Serviciul Facturare de Sector în vederea modificării contractului de furnizare a energiei termice.
  10. După modificarea făcută la contractul de furnizare a energiei termice, solicitantul va primi 2 (două) exemplare în original a proceselor verbale de deconectare completate cu datele noi ale contractului de furnizare a energiei termice. Un exemplar din acestea va fi predat obligatoriu la asociația de proprietari.

Pentru informatii despre debransare Termoenergetica sau sistemul public de termoficare avem si un numar de telefon prin intermediul caruia puteti obtine informatii despre modul prin care se poate face debransarea.

Telefon informatii debransare – 0372 757 909.

Avariile Termoenergetica sunt imprevizibile si pot dura in anumite situatii pana la cateva zile insa echipa tehnica depune eforturi pentru a micsora timpul de asteptare remediere avarii la Termoenergetica CMTEB.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *