Contact eMAG, info comenzi – Retur

Contact eMAG, info comenzi si livrari sau retur produse comandate de pe site-ul emag.ro

Afla despre modul in care poti sa intri in contact cu echipa eMAG pentru informatii, comenzi sau retur comenzi. Telefon call center si formulare de contact aferente serviciilor eMag.

In cele ce urmeaza analizam modalitatea de contact eMag pentru diverse probleme si solicitari din partea dvs mai ales acum cand nevoia de comunicare cu clienti este destul de ridicata.

eMag contact serviciul de relatii clienti

Pentru a intra in legatura sau contact cu serviciul de relatii clienti Emag sau cu agentii eMag avem la dispozitie urmatoarele metode de contact eMAG Bucuresti:

  • contact eMAG prin intermediul CHAT LIVE;
  • prin formular de contact online eMAG;
  • direct din aplicatia integrata cu chatul  – formular contact eMag CHAT.

Cauti Telefon eMAG? Afla ca in momentul de fata interactiunea cu echipa de suport se face doar prin chat conform cu modalitatea oficiala de contact eMAG anuntata de companie.

  1. Adresa: Showroom eMag Bucuresti Crangasi – Sos. Virtutii, Nr. 148, 060787
  2. Showroom Baneasa: Mall Băneasa. Șos. Bucureşti-Ploieşti 44C, parter, 013696

Contact eMAG pe CHAT- Info comenzi

Cum intri in contact pe chat cu eMAG direct din contul tau de client?

  1. Te loghezi sau autentifici in contul tau cu adresa de email si parola;
  2. Selectezi rubrica suport online (dreapta jos pe desktop) – acces la eMag contact centrul de suport.
  3. Alegi sectiunea pentru care ai nevoie de suport si asistenta de la operatorul eMAG relatii clienti;
  4. Parcurgi pasi necesari pentru a identifica problema legata de comenzile tale la eMAG;
  5. Intri in contact cu un operator din departamentul de relatii clienti pe Chat.

Sectiuni in modul de contact eMag pe Chat

emag contact pe chat

  • Status comenzile mele – informatii despre comenzile efectuate pe eMag;
  • Retur produse – optiunea de retur pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Optiuni de plata;
  • Service si garantii pentru produsele cumparate de la eMag;
  • Plasare comanda fie pe site-ul oficial sau din aplicatia eMag;
  • eMag Genius – abonament Genius sau probleme legate de serviciul Genius;
  • Asigurari RCS si Travel.

Logare in cont client eMAG: https://www.emag.ro/user/login

Serviciul de relatii cu clienti de la eMag este operativ acum pe chatul eMag astfel solicitarile pe chat vor fi preluate ulterior de un operator eMag. Selectati interactiunea cu centru de suport direct din Chat.

Poti fi sunat de eMag daca problema dvs este discutata pe chat iar rezolvarea acesteia necesita o interactiune telefonica cu un operator eMag.

Daca inca cauti sa intri in contact Telefonic cu EMAG trebuie sa stii ca, numarul de telefon Emag 021 200.52.00 este acum indisponibil – suportul a fost redirectionat pe chat.
eMag contact pe mobil : numar de telefon eliminat.

Intra in contact cu echipa de asistenta service eMAG

contact emag service

Depanero este un serviciu partener EMAG Romania ce se ocupa de garantia produselor vandute de Emag.ro Interactioneaza prin Contact telefonic astfel:

  • Depanero (partener de service eMAG)
  • Telefon: – (07GARANTIE), (apelabil doar in retelele mobile)
  • E-mail: Doar pentru seriviciul de service: contact-service@depanero.ro
  • Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.

Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG.

Reclamatii Emag – comenzi si procesare plati

Pentru reclamatii la Emag cu privire la colete sau la produsele ce sunt prezente pe platforma Emag avem la dispozitie pe langa numerele de telefon de mai sus si posibilitatea de a trimite un email prin formularul de contact Emag.

  • Formular contact eMAG
  • Sistem CHAT din contul de client Emag.

In cel mai scurt timp posibil un agent eMAB Bucuresti va prelua solicitarea sau reclamatia dvs pentru o solutionare prompta. In unele cazuri timpi de asteptare pentru preluare pe CHAT de catre un agent eMag, pot fi destul de mari peste 15 – 20 de minute.

telefon emag call center

Din motive nespecificate serviciul de call center de la Emag a fost suspendat pentru o perioada nedeterminata. Modalitatile de contact au fost redirectionate catre formularul de contact eMAG si modul chat din contul de client al fiecarui utilizator. Asadar telefonul Emag este posibil sa nu functioneze in aceasta perioada.

Cand apelezi la serviciul de relatii cu clentii de la eMag ?

In anumite situatii suntem nevoiti sa apelam serviciul de relatii cu clientii de la eMag pentru a solutiona situatiile in care ne aflam.

Ce probleme pot aparea ?

  • produsele nu au fost expediate
  • probleme la retur produse
  • situatii ce tin de garantia produselor
  • alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.
Retur comenzi eMAG

Daca doresti sa faci un retur pentru produsele disponibile pe Emag ai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.

Pentru a evita situatiile in care produsele sunt expediate cu intarziere sau anumite produse nu mai sunt disponibile pentru comenzi online, va sugeram sa verificati daca produsul ales de dvs este vandut si livrat de eMag.

Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:

  • curier Sameday sau Fan Courier
  • Livrare la adresa sau prin easy box.

Pentru orice informatie cu privire la serviciile oferite de companie poti apela la suport clienti din rubrica contact emag. 

Daca nu ai cont de client pe eMag este recomandat sa iti faci pentru a gestioan cu usurinta comenzile tale dar si situatia produselor achizitionate din magazinul eMag.

Urmareste frecvent oferta eMag pentru electrocasnice sau alte produse care te va interesa direct.

Garantie produse vandute de Emag

Daca produsul pe care l-ai cumparat de la eMAG nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return.

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul Pick-up & Return.

1.    Completeaza formularul de service pick-up & return.

2.   Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formular. Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.
3.    Produsul va fi livrat de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4.    In termen de maximum 15 zile, specialistii Depanero iti vor repara produsul si ti-l vor returna tot prin curier, gratuit.

eMAG este o companie din România, deținută de Naspers, care se ocupă cu vânzarea online a diferitelor produse din diverse categorii de produse. Emag este unul dintre cele mai populare magazine online de la noi din tara.

Ghidul nostru de informare cu privire la modalitatea de a intra in legatura cu echipa de suport – eMAG contact relatii clienti are drept scop gasirea solutiilor adecvate din comunitatea noastra pentru solutionarea problemelor sau solicitarilor venite din partea dumnevoastra.

Solicitarile respectiv raspunsul pentru solicitarile dvs sau reclamatiile dvs trebuiesc depuse prin metodele afisate mai sus in articol si solutionate numai pe site-ul ofical Emag.

Ghid de Retur eMAG – Produse comandate online

retur emag

Iata cum poti returna un produs comandat de pe site-ul eMAG.ro in cel mai rapid mod posibil:

Pasul 1. Primul pas este sa, accesați contul dvs. eMAG: Conectați-vă la contul dvs. pe site-ul eMAG folosind adresa de e-mail și parola asociată contului.

2. După ce v-ați conectat, mergeți la secțiunea „Comenzile mele” pentru a găsi comanda care conține produsul pe care doriți să-l returnați.

3. Identificați comanda care conține produsul pe care doriți să-l returnați și selectați acest produs printr-un singur click pe produs.

4. În pagina detaliilor produsului, ar trebui să găsiți opțiunea de returnare sau de solicitare a returului. Faceți clic pe această opțiune pentru a iniția procesul de returnare eMAG.

5. Completați formularul de returnare cu informațiile solicitate, cum ar fi motivul pentru returnare și detaliile despre starea produsului.

6. După ce ați trimis cererea de returnare, va trebui să așteptați aprobarea din partea eMAG. Aceasta poate dura câteva zile lucrătoare. Daca nu primiti raspuns intrati in legatura cu un operator eMAG prin rubrica sau sectiunea contact eMag online pe chat. Datele de contact sunt afisate mai sus.

7. După ce returnarea a fost aprobată, veți primi instrucțiuni despre cum să returnați produsul. Împachetați-l corespunzător și trimiteți-l conform instrucțiunilor primite din partea celor de la eMAG.

8. Așteptați procesarea și rambursarea: După ce eMAG primește produsul returnat și îl verifică, veți primi rambursarea corespunzătoare în contul dvs. Acest proces poate dura câteva zile lucrătoare.

In cazul in care nu primiti rambursarea produsului returnta la eMAG poti solicita asistenta din partea serrviciului de relatii clienti prin rubrica contact eMAG live chat.

56 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *