Contact Emag

Contact eMag si modalitatea de asistenta oferita de serviciul de suport clienti eMag Bucuresti. Afla despre modul in care poti sa intri in contact cu echipa eMag pentru informatii, comenzi sau retur comenzi. Telefon call center si formulare de contact aferente serviciilor eMag.

eMAG este o companie din România, deținută de Naspers, care se ocupă cu vânzarea online a diferitelor produse din diverse categorii de produse. Emag este unul dintre cele mai populare magazine online de la noi din tara. 

In cele ce urmeaza analizam modalitatea de a intra in contact cu eMag pentru diverse probleme si solicitari din partea dvs.

Relatii clienti - Contact eMag

Pentru a intra in legatura cu serviciul de clienti Emag sau cu agentii eMag avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:

Telefon EMAG: 021 200.52.00 (indisponibil)
Contact Emag pe mobil : 0722.25.00.00

Contact Emag Bucuresti

Pentru reclamatii la Emag cu privire la colete sau la produsele ce sunt prezente pe platforma Emag avem la dispozitie pe langa numerele de telefon de mai sus si posibilitatea de a trimite un email prin formularul de contact Emag.

In cel mai scurt timp posibil un agent emag va prelua solicitarea sau reclamatia dvs pentru o solutionare prompta. In unele cazuri timpi de asteptare pentru preluare pe CHAT de catre un agent eMag, pot fi destul de mari peste 15 – 20 de minute.

telefon emag call center

Din motive nespecificat serviciul de call center de la Emag a fost suspendat pentru o perioada nedeterminata. Modalitatile de contact au fost redirectionate catre formularul de contact si modul chat din contul de client al fiecarui utilizator. Asadar telefonul Emag este posibil sa nu functioneze in aceasta perioada. 

Cand apelezi la serviciul de relatii cu clentii de la eMag ?

In anumite situatii suntem nevoiti sa apelam serviciul de relatii cu clientii de la eMag pentru a solutiona situatiile in care ne aflam.

Ce probleme pot aparea ?

  • produsele nu au fost expediate
  • probleme la retur produse
  • situatii ce tin de garantia produselor
  • alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.

Retur la Emag

Daca doresti sa faci un retur pentru produsele disponibile pe Emag ai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.

Pentru a evita situatiile in care produsele sunt expediate cu intarziere sau anumite produse nu mai sunt disponibile pentru comenzi online, va sugeram sa verificati daca produsul ales de dvs este vandut si livrat de eMag.

Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:

  • curier Sameday sau Fan Courier
  • Livrare la adresa sau prin easy box.

Pentru orice informatie cu privire la serviciile oferite de companie poti apela la suport clienti din rubrica contact emag. 

Daca nu ai cont de client pe eMag este recomandat sa iti faci pentru a gestioan cu usurinta comenzile tale dar si situatia produselor achizitionate din magazinul eMag.

Urmareste frecvent oferta eMag pentru electrocasnice sau alte produse care te va interesa direct.

Garantie produse vandute de Emag

Daca produsul pe care l-ai cumparat de la eMAG nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return.

Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul Pick-up & Return.

1.    Completeaza formularul de service pick-up & return.

2.   Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formular. Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.
3.    Produsul va fi livrat de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4.    In termen de maximum 15 zile, specialistii Depanero iti vor repara produsul si ti-l vor returna tot prin curier, gratuit.

Ghidul nostru de informare cu privire la modalitatea de a intra in legatura cu echipa de suport Emag are drept scop gasirea solutiilor adecvate din comunitatea noastra pentru solutionarea problemelor sau solicitarilor venite din partea dumnevoastra. 

Solicitarile respectiv raspunsul pentru solicitarile dvs sau reclamatiile dvs trebuiesc depuse prin metodele afisate mai sus in articol si solutionate numai pe site-ul ofical Emag.

49 Comments

  1. Buzdugan Ion Cornel spune:

    Tot primesc mesaje ca am un colet pregatit pt.expediere. Eu nu am comandat nimic!

    • Alex spune:

      Buna ziua
      Va sugeram sa verificati expeditorul acelui mesaj. Daca nu ati comandat nimic de la Emag este posibil sa aveti un mesaj spam din partea cuiva care trimite mesaj in numele Emag. Verificati expeditorul acelui mesaj si nu dati curs solicitarii daca stiti ca nu ati comandat nimic.

      • Dorinel spune:

        Salutare! Eu primesc colete acasă, pe care nu le comand eu. Doresc să știu cine face comenzi în numele meu. Mulțumesc.

        • ExpoMedia spune:

          Salutare

          Solicitati informatii cu privire la acest lucru la firma care le expediaza sau la magazinul online. Nu putem sa va ajutam din pacate cu acest aspect.

  2. Ionela Murariu spune:

    Buna ziua! Am primit acest mesaj. Ultima data am achizitionat un iphone 12 mini.
    Voiam sa stiu daca este valabil acest lucru sau este o escrocherie.

    Ionela, cadoul tau pe eMAG e inregistrat sub numarul: ………… (aici e scris nr meu de telefon) Revendica-l acum sau il transmitem urmatorului castigator: XXXX

    Va multumesc!

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      In numele eMag pot fi asa cum ati specificat si dvs escrocherii. Nu accesati site-uri dubioase care promit castiguri sau alte lucruri de acest gen. Luati legatura cu un operator din call center pentru informatii suplimentare si desigur tot acolo se pot transmite si aceste sesizari cu privire la aceste lucruri.

  3. Eduard spune:

    Nu mai răspunde nimeni la telefon, totul este mutat pe chat iar acolo nu găsesc ce am nevoie! Cum pot lua legătura cu ei?

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Pe site-ul oficial exista un formular de contact servicii eMag, linkul catre acel formular se regaseste ceva mai sus in cadrul acestui articol.

  4. Cozma Catalin spune:

    Am comandat o husa telefon Samsung in urma cu 11 zile,am plătit,nici un raspuns.

    • ExpoMedia spune:

      Verificati in contul dvs de client situatia comenzii dvs. In cazul in care nu regasiti aceste informatii va sugeram sa apelati serviciul de relatii cu clientii Emag

  5. Danut spune:

    Emag nu mai are aceste numere de telefon pentru callcenter. Cand sunati la oricare dinele este un mesaj care va spune sa folositi chatul apoi inchide. Iar chatul nu e facut cum trebuie pentru ca accepta doar raspunsuri predefinite date de catre AI si de cele mai multe ori nu exita o optiune care sa te ajute.

    • Claudia spune:

      Corect! Exact acest lucru incerc sa il spun si eu si vorbesc cu peretii. Nu am jignit pe nimeni, am prezentat realitatea, dar comentariile imi sunt moderate vad. Sunt curioasa daca acesta va fi publicat…

      • ExpoMedia spune:

        Buna ziua

        Retineti faptul ca, acest articol face referire la modalitatea de a intra in contact cu cei de la Emag. NU tine de noi (expoMedia) modul prin care compania interactioneaza cu clientii sai. Scopul comunitatii noastre este sa regasim o modalitate mai rapida prin care totusi se poate interactiona cu serviciul de suport Emag pe baza experientei altor utilizatori sau clienti Emag. Comentariile ce includ date personale sau situatii ce includ anumite aspecte de confidentialitate NU SUNT Aprobate si nu sunt pastrate intrucat nu face obiectul acestui demers de informare in comunitatea noastra. Va multumim pentru interactiune.

  6. Sergiu Manolache spune:

    Buna ziua,

    Incerc sa va sun dar nu merge nici un numar. Aveam un cont pe emag marketplace dar nu imi mai merge. Incerc sa iau si eu facturile.

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Incercati sa luati legatura cu eMag pe email sau prin formularul de sesizare din cadrul site-ului oficial. Este posibil sa nu functioneze modalitatea de contact telefonic. Regasiti detalii de contact in cadrul acestui articol.

    • Geanina S spune:

      Va rog să schimbați porcăria de interacțiune cu publicul! Interacțiunea cu robotul e o mizerie, nu mi-a rezolvat nimic!
      Am făcut comenzi mari de-a lungul vremii, dar, daca nu rezolvați acest aspect, nu mai fac nicio comanda.
      Mulțumesc.
      O.S. Oamenii sunt de NEÎNLOCUIT! RENUNTATI la tot felul de robotei.

  7. Păunescu Felicia spune:

    Nu se poate contacta Emag absolut deloc. Când suni la telefon, un robot te ia în râs spunând ” căutarea nu are sfârșit” și te trimite la chat, iar chatul iși bate și el joc de tine pentru ca are un robot, care, indiferent ce scrii, îți răspunde ca este acolo ca sa te ajute. Ce gluma bună! I-am contactat și prin formular, mi-a răspuns un robot , tot în batjocură, ca voi fi contactată de un operator, dar bineînțeles ca nu m-a contactat nimeni pana acum. Oameni buni, ce se întâmplă? Oare nu se sesizează nimeni ca ceva nu e în regulă?

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Modalitatile de contact sunt expuse public de eMag, insa modul prin care se raspunde si durata solutionarii solicitarilor venite din partea clientilor, tine numai de aceasta companie. Intrucat este o perioada foarte aglomerata cu pregatiri pentru campaniile Black Friday este posibil ca timpul de raspuns sa fie unul ridicat. Din pacate nu avem un raspuns clar cu privire la modalitatea de contact mai rapid a serviciului de relatii cu clientii.

      • Păunescu Felicia spune:

        Va mulțumesc frumos pentru interesul acordat comentariului meu și promptitudinea răspunsului. Dar Emag tot de necontactat rămâne.

      • Cosmin Sendrescu spune:

        In anul 2022 nu exista o companie care se respecta sa nu aiba numar de relatii cu publicul functional.Stai si astepti sa te sune dupa ce ai facut formular de contact si nimic, la telefon robot, pe chat robot.

      • Cristian spune:

        adresele emag de contact sunt facute doar sa isi bata joc de clienti
        nu exista nici o posibilitate de a lua legatura cu cineva de la relatii clienti

        • ExpoMedia spune:

          Buna ziua

          Din pacate sistemul este complet automatizat prin sistem LIVE CHAT insa si aici este discutabil interactiunea cu serviciul de relatii cu clintii. Va sugeram sa incercati formularul de contact pentru a intra in legatura cu personalul de la eMag. Adresa este specificata in cadrul acestui articol.

    • Claudia spune:

      La fel am patit si eu!

  8. Viorel Ababei spune:

    Primesc mesaje ca am primit un colet la casuta din Ghencea.Eu nu am comandat nimic.

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Este posibil sa fie o eroare de sistem eMag. Daca situatia persista intrati in legatura cu operatorii de asistenta clienti de la eMag.

  9. Daniel A. spune:

    Este regretabil ca eMag nu mai are niciun numar de telefon pentru discutie directa cu un reprezentant. Robotul este enervant si inutil, pentru ca iti spune lucruri pe care deja le stii. Multi clienti nu vor mai cumpara de la eMag, stiind ca in caz de probleme ajung sa vorbeasca singuri.

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Pana de curand exista un centru de suport call center insa de curand a fost implementata optiunea de chat si suport prin formular de contact. Solutionarea cererilor de suport si informatii clientii tine si este administrata exclusiv de emag.ro

      • Alina Luca spune:

        De ce nu mai exista un suport uman, un agent?
        Da, este regretabil. Probabil, ca si altadata, toate nemultumirile, sesizarile si reclamatiile vor migra catre ANPC, fostul OPC. Si foarte mult timp pierdut pentru solutionare.

        • ExpoMedia spune:

          Buna ziua

          Va rugam sa trimiteti solicitarile dvs pe site-ul oficial emag.ro In cadrul acestui articol aveti descrise modalitatile de suport clienti Emag insa nu putem sa garantam interactiunea rapida cu cei de la Emag. Cu siguranta acolo sunt foarte multe solicitari venite zilnic iar de aici si modalitatea greoaie de interactiune cu echipa de asistenta. Din pacate suportul telefonic a fost suspendat cel putin in acest moment (nu se mai regaseste pe site-ul oficial).

  10. Rodica plesa spune:

    Pot afla daca s a plasat si acceptat plata pt comanda?
    Si imi raspundeti?!!

  11. Valentin spune:

    Am cumparat un Xiaomi Redmi Note 8 Pro in 02.2022 care s a stricat si nu pot lua legatura cu emag pentru service

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Pe site-ul emag.ro in contul dvs de client (CONTUL MEU) aveti sectiunea SERVICE unde trebuie sa completati o rubrica cu detalii despre problema aparuta si perioada in care a fost achizitionat produsul. Urmariti cu atentie pasii de acolo pentru detalii service. Nu putem sa estimam cand veti primi raspuns insa toate detalii vor fi procesate de echipa de la SERVICE emag.

  12. alexandra spune:

    Buna ziua,
    Am plasat o comandă pe 11 noiembrie și după câteva minute am anulat comanda dar comanda a fost plătită
    Întrebarea este: cât timp duraza sa primesc banii inapoi?

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Conform cu specificatiile oferite pe site-ul emag.ro: „Dacă ai anulat comanda, banii îți vor fi transferați în maximum 30 de minute de la confirmarea anulării. Pentru comenzile anulate în aceeași zi cu plata, restituirea va fi initiata în ziua imediat următoare”.

      In cazul in care nu aveti solutionata problema legata de plata va sugeram sa urmariti rubrica de contact prin formular de la adresa: emag.ro/contact-form/

  13. Marian spune:

    Buna ziua!
    Am plasat o comanda cu 3 produse vinerea aceasta, insa doar unul a ajuns, celelalte 2 inca apar ca si „comanda plasata”, desi au trecut 6 zile.
    Am incercat in sectiunea live chat, dar nu am rezolvat nimic, iar pe site-ul emag nu gasesc niciun numar de telefon. Ce pot sa fac?

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      In acest moment numai exista suport telefonic la eMag din pacate. Am publicat in cadrul acestui articol un link catre formularul de contact din pagina oficiala emag.ro In aceasta perioada este posibil ca anumite comenzi sa aiba intarziere datorita fluxului mare de comenzi din sesiunea Black Friday 2022. Daca nu se solutioneaza situatia dvs va sugeram sa mai incercati sa intrati in legatura cu echipa de suport clienti prin metodele afisate pe site.

  14. Pirvu Dragos George spune:

    Am comandat pe eMag un produs, apare ca este predat curierului de aproximatv 3 zile dar in realiate nu este.. pe pagina curierului apare ca nu la preluat și cei din call center al curierului mi au confirmat acest lucru .
    Bine-nțeles cei de la eMag nu răspund la telefon și nici la formularul de contact nesimțire curata plătesc Genius degeaba …

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Serviciul call center EMAG a fost trasferat pe CHAT si pe suport prin formular. Din pacate timpul de raspuns este unul destul de ridicat iar solutiile de contact sunt doar cele mentionate oficial de Emag. Daca ati trimis o solicitare prin formular asteptati un raspuns de la echipa de suport. In aceasta perioada sunt foarte multe solicitari iar timpul de asteptare este unul foarte ridicat.

  15. CONSTANTINESCU VALENTIN spune:

    Buna ziua am returnat un produs ape 15 noiembrie și nici acum nu mi sau livrat banii înapoi pe card

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Intrati in legatura cu emag prin formularul de contact specificand problema dvs. Gasiti linkul mai sus in articol.

    • Ana L. spune:

      Bună ziua! Eu aștept să-mi ramburseze din august pentru produsele returnate. Dezamăgitor!

  16. sergiu N spune:

    Buna ziua,
    Cum ar putea eMag sa- si educe clientii astfel incat acestia sa nu mai arunce ambalajele langa easybox dupa ce-si ridica comenzile?

  17. Cîmpeanu Petrică spune:

    Nu se poate lua legătura cu un operator robotu da informații vagi vrea sa știu dacă asa se procedează de acum înainte robotul nu este de folos de loc

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Din pacate suportul telefonic nu functioneaza fiind redirectionat catre acel chat live – disponibil in contul de client. Mai exista un formular de contact pe site-ul emag.ro regasiti linkul catre formular ceva mai sus in articolul nostru.

  18. Anonim spune:

    eu am impresia ca emag se indreapta intr-o directie total gresita . Au inchis numarul de telefon si au bagat un bot-chat care nu isi face treaba deloc si nu e pe nevoile clientilor . Foarte dezamagit . Nu ma asteptam .

  19. timar alina spune:

    buna ziua. stie cineva daca preturile de pe site-ul emag includ si valoarea voucherului rabla? sau voucherul a fost deja scazut?
    multumesc.

  20. Geanina S spune:

    Comanda Nr XXX Am făcut sesizare imediat, am fost sunat, de atunci NIMIC!
    1. UMBRELA ENERGOTEAM a venit fara accesorii. NU are pereți, NU ARE elemente de ancorare, ca in prezentare!
    2. Am anulat imediat după plata, două comenzi. NU AM PRIMIT NICIUN BAN INAPOI.
    3. COMANDA 289XXX 653- într-un colet am primit doua parfumuri și dispozitivul pentru animale. Unul dintre parfumuri era SPART, IN AMBALAJUL INTACT.
    AM film făcut.
    Mă mai suna cineva, sau am pierdut banii?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

gdpr-image
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site.
Politica cookie
error: Content is protected !!