Contact eMag si modalitatea de asistenta oferita de serviciul de suport clienti eMag Bucuresti. Afla despre modul in care poti sa intri in contact cu echipa eMag pentru informatii, comenzi sau retur comenzi. Telefon call center si formulare de contact aferente serviciilor eMag.
eMAG este o companie din România, deținută de Naspers, care se ocupă cu vânzarea online a diferitelor produse din diverse categorii de produse. Emag este unul dintre cele mai populare magazine online de la noi din tara.
In cele ce urmeaza analizam modalitatea de a intra in contact cu eMag pentru diverse probleme si solicitari din partea dvs.
Relatii clienti – Contact eMag
Pentru a intra in legatura cu serviciul de clienti Emag sau cu agentii eMag avem la dispozitie urmatoarele numere de telefon:
Telefon EMAG: 021 200.52.00 (indisponibil)
Contact Emag pe mobil : 0722.25.00.00
Intra in contact cu echipa de asistenta service
Depanero este un serviciu partener EMAG Romania ce se ocupa de garantia produselor vandute de Emag.ro Interactioneaza prin Contact telefonic astfel:
- Depanero (partener de service eMAG)
- Telefon: 0742.726.843 (07GARANTIE), *4114 (apelabil doar in retelele mobile)
- E-mail: [email protected]
- Reclamatii si sesizari service: [email protected]
- Adresa: Splaiul Independeței, nr. 319, Sector 6, București.
Poti urmari statusul comenzii tale in sectiunea Istoric comenzi din contul de client eMAG.
Intra in contul tau: https://www.emag.ro/user/login
Contact Emag Bucuresti
Pentru reclamatii la Emag cu privire la colete sau la produsele ce sunt prezente pe platforma Emag avem la dispozitie pe langa numerele de telefon de mai sus si posibilitatea de a trimite un email prin formularul de contact Emag.
- Formular contact
- Sistem CHAT din contul de client Emag.
In cel mai scurt timp posibil un agent emag va prelua solicitarea sau reclamatia dvs pentru o solutionare prompta. In unele cazuri timpi de asteptare pentru preluare pe CHAT de catre un agent eMag, pot fi destul de mari peste 15 – 20 de minute.
Din motive nespecificate serviciul de call center de la Emag a fost suspendat pentru o perioada nedeterminata. Modalitatile de contact au fost redirectionate catre formularul de contact si modul chat din contul de client al fiecarui utilizator. Asadar telefonul Emag este posibil sa nu functioneze in aceasta perioada.
Cand apelezi la serviciul de relatii cu clentii de la eMag ?
In anumite situatii suntem nevoiti sa apelam serviciul de relatii cu clientii de la eMag pentru a solutiona situatiile in care ne aflam.
Ce probleme pot aparea ?
- produsele nu au fost expediate
- probleme la retur produse
- situatii ce tin de garantia produselor
- alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.
Retur la Emag
Daca doresti sa faci un retur pentru produsele disponibile pe Emag ai dreptul la retur in decurs de 30 de zile.
Pentru a evita situatiile in care produsele sunt expediate cu intarziere sau anumite produse nu mai sunt disponibile pentru comenzi online, va sugeram sa verificati daca produsul ales de dvs este vandut si livrat de eMag.
Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:
- curier Sameday sau Fan Courier
- Livrare la adresa sau prin easy box.
Pentru orice informatie cu privire la serviciile oferite de companie poti apela la suport clienti din rubrica contact emag.
Daca nu ai cont de client pe eMag este recomandat sa iti faci pentru a gestioan cu usurinta comenzile tale dar si situatia produselor achizitionate din magazinul eMag.
Urmareste frecvent oferta eMag pentru electrocasnice sau alte produse care te va interesa direct.
- Afla cum poti intra in contact cu Altex
Garantie produse vandute de Emag
Daca produsul pe care l-ai cumparat de la eMAG nu mai functioneaza dar este inca in garantie, iti asiguram reparatia gratuit prin serviciul de Service Pick-up & Return.
Reparatia acestor produse este asigurata prin serviciul Pick-up & Return.
1. Completeaza formularul de service pick-up & return.
2. Dupa aprobarea solicitarii tale, un curier va ridica gratuit produsul de la adresa pe care ai specificat-o in formular. Asigura-te ca produsul este ambalat cu grija, pentru a evita deteriorarea lui in timpul transportului.
3. Produsul va fi livrat de catre curier in service-ul Depanero, unde urmeaza sa fie reparat
4. In termen de maximum 15 zile, specialistii Depanero iti vor repara produsul si ti-l vor returna tot prin curier, gratuit.
Ghidul nostru de informare cu privire la modalitatea de a intra in legatura cu echipa de suport Emag are drept scop gasirea solutiilor adecvate din comunitatea noastra pentru solutionarea problemelor sau solicitarilor venite din partea dumnevoastra.
Solicitarile respectiv raspunsul pentru solicitarile dvs sau reclamatiile dvs trebuiesc depuse prin metodele afisate mai sus in articol si solutionate numai pe site-ul ofical Emag.
Am comandat pe eMag un produs, apare ca este predat curierului de aproximatv 3 zile dar in realiate nu este.. pe pagina curierului apare ca nu la preluat și cei din call center al curierului mi au confirmat acest lucru .
Bine-nțeles cei de la eMag nu răspund la telefon și nici la formularul de contact nesimțire curata plătesc Genius degeaba …
Buna ziua
Serviciul call center EMAG a fost trasferat pe CHAT si pe suport prin formular. Din pacate timpul de raspuns este unul destul de ridicat iar solutiile de contact sunt doar cele mentionate oficial de Emag. Daca ati trimis o solicitare prin formular asteptati un raspuns de la echipa de suport. In aceasta perioada sunt foarte multe solicitari iar timpul de asteptare este unul foarte ridicat.
Buna ziua am returnat un produs ape 15 noiembrie și nici acum nu mi sau livrat banii înapoi pe card
Buna ziua
Intrati in legatura cu emag prin formularul de contact specificand problema dvs. Gasiti linkul mai sus in articol.
Bună ziua! Eu aștept să-mi ramburseze din august pentru produsele returnate. Dezamăgitor!
Buna ziua,
Cum ar putea eMag sa- si educe clientii astfel incat acestia sa nu mai arunce ambalajele langa easybox dupa ce-si ridica comenzile?
Nu se poate lua legătura cu un operator robotu da informații vagi vrea sa știu dacă asa se procedează de acum înainte robotul nu este de folos de loc
Buna ziua
Din pacate suportul telefonic nu functioneaza fiind redirectionat catre acel chat live – disponibil in contul de client. Mai exista un formular de contact pe site-ul emag.ro regasiti linkul catre formular ceva mai sus in articolul nostru.
eu am impresia ca emag se indreapta intr-o directie total gresita . Au inchis numarul de telefon si au bagat un bot-chat care nu isi face treaba deloc si nu e pe nevoile clientilor . Foarte dezamagit . Nu ma asteptam .
buna ziua. stie cineva daca preturile de pe site-ul emag includ si valoarea voucherului rabla? sau voucherul a fost deja scazut?
multumesc.
Comanda Nr XXX Am făcut sesizare imediat, am fost sunat, de atunci NIMIC!
1. UMBRELA ENERGOTEAM a venit fara accesorii. NU are pereți, NU ARE elemente de ancorare, ca in prezentare!
2. Am anulat imediat după plata, două comenzi. NU AM PRIMIT NICIUN BAN INAPOI.
3. COMANDA 289XXX 653- într-un colet am primit doua parfumuri și dispozitivul pentru animale. Unul dintre parfumuri era SPART, IN AMBALAJUL INTACT.
AM film făcut.
Mă mai suna cineva, sau am pierdut banii?
Am primit un mesaj cum ca am castigat un smartfone Iphone 14, si imi cere sa dau datele cardului din care voi face plata de 15 lei, reprezentand transportul. Ce ma sfatuiti? Sa o fac sau nu?
Buna ziua
Nu dati curs acestor mesaje intrucat de cele mai multe ori sunt inselatorii. Sfatul nostru este sa nu dati curs acelui mesaj.
Easybox belsugului calarasi problema plata cu cardul nu se pot ridica colete
Vreau sa stiu si eu ca si altii mii de clienti de ce ati eliminat telefoanele ? CHESTIA CU CHAT-UL E O MARE PORCARIE ! SINCER !
Cumnatul meu a cumpărat un pc lui fiu-meu. La o pana de curent electric s-a defectat. Vreau să întru în legătură cu cineva de la eMAG sa ma îndrume. Nu ma descurc cu formularul.
Buna ziua
Incercati varianta de asistenta prin Chat de la eMag conectandu-va in contul dvs de client. In momentul de fata nu este disponibil un numar de telefon pentru relatii cu clientii din pacate.
Care este termenul de retur pentru produsele cumpărate de la eMAG?
Buna ziua
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. La eMAG ai drept de retur chiar 30 de zile insa este necesar sa urmariti termeni si conditiile de retur.