Cum facem o programare online la E.ON in cazul in care este necesar sa facem o deplasare in magazinul E.ON.
Pentru a vizita oricare din magazinele E.ON este necesar sa facem o programare online selectand magazinul dorit si selectand data si ora pentru programarea vizitei in magazine.
Programare online E.ON
Pe scurt pentru o programare in magazinele EON este necesar sa parcurgi 3 pasi simpli dupa cum urmeaza:
- Selectezi locația și introduci datele tale, ziua și ora vizitei.
- Salvezi datele și primești pe e-mail codul programării.
- Vii în magazin și introduci codul în aparatul de tichete pentru a fi preluat imediat.
Nu uita pentru o programare in magazinele E.ON din Romania este necesar sa folosesti o adresa de email valida pentru a primi codul programarii online. Pentru informatii nu ezitati sa apelati la serviciul de relatii cu clientii E.ON
Magazine E.ON Romania
- E.ON Cluj Napoca – Str. Decebal, nr. 93-95 – 400037
- Târgu Mureș – Bd. Pandurilor nr. 42 – 540554
- Suceava – Calea Unirii nr. 22 – 720018
- Botoșani – Calea Naţională nr. 36 – 710012
- Satu Mare – Bd. Cloșca nr. 3/19 – 440149
- Zalău – Str. Corneliu Coposu nr. 103 – 450141
- Bistrița – Str. Drumul Cetății nr. 53 – 420129
- Alba Iulia – Str. Tudor Vladimirescu nr. 3 – 510095
- Vaslui – Str. Toma Caragiu nr. 7 – 730158
- EON Bacău – Str. Ştefan cel Mare nr. 22 – 600359
- Petroșani – Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 100 – 332057
- Magazin E.ON Timișoara – Bd. Eroilor de la Tisa nr. 30-40 – 300562
- Reșița – Piata 1 decembrie 1918, nr. 32 – 320067
- Deva – Calea Zarandului nr. 61 – 330182
- Onești –
Bd. Oituz nr. 12 – 601013
Pentru programare online la E.ON selectati magazinul dorit si introduceti datele dvs – Vezi aici
Pentru a simplifica modul de interactiune dintre clientii E.ON si companie avem si aplicatia online MyLine Eon unde se regasesc o multime de optiuni pentru interactiune rapida cu serviciul de relatii cu clientii E.ON.
Program audiente in magazinele E.ON
Conform cu datele specificate pe site-ul oficial eon.ro iata care este programul audientelor in magazinele E.ON:
- Şef Regional Vânzări şi Relaţii Clienţi Rezidenţiali (Cluj-Napoca) – Pintican Ioan Ovidiu, în fiecare joi între orele 14:00 – 16:00
- Şef Regional Vânzări şi Relaţii Clienţi Rezidenţiali (Tîrgu Mureş)– Matei Daniel, în fiecare joi între orele 14:00 – 16:00
- Şef Regional Vânzări şi Relaţii Clienţi Rezidenţiali (Iaşi) – Stan Dănuț Marian, în fiecare joi între orele 14:00 – 16:00
Modul de stabilire consum E.ON
Cele mai frecvente intrebari sunt legate de facturile E.ON sau modul in care se estimeaza sau se regularizeaza un consum pentru un client casnic.
- Citire distribuitor (regularizare) = acoperă consumul pe 3 luni. Se emite la fiecare 3 luni, după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție (OD) din zona locului tău de consum.
- Autocitire = acoperă consumul dintr-o lună. Se emite lunar, după ce ne transmiți în perioada activă indexul autocitit de pe contorul de măsură.
- Estimare = acoperă consumul estimat pentru o lună. Se emite lunar dacă nu există citire/autocitire, pe baza cantităților din „Convenția de consum” (anexă la contract) sau a istoricului de consum pe ultimele 12 luni.
Pentru detalii suplimentare urmariti site-ul oficial eon.ro