Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii

digi romania

Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii.

RCS & RDS este un operator de servicii de telecomunicații din România, înființat în anul 1994. Compania Romanian Cable System a cunoscut o dezvoltare rapidă pe piața din România, primii pași concretizându-se prin achiziționarea mai multor rețele de comunicații din țară.

 Pentru a contacta DIGI deranjamente sau servicii cu clientii  puteti telefona la numarul de telefon 0314004600 unde veti putea fi recunoscuti dupa id-ul abonamentului pe care il aveti sau numarul de telefon de pe care sunati si veti putea primi asistenta ceruta.

 

Contact Telefonic – DIGI

  • 0314004401 SERVICII FIXE: Pentru digi deranjamente la serviciile fixe, precum internet prin cablu fix, TV, fix, si multe altele, numarul de mai sus este destinat acestor lucruri. – digi deranjamente
  • 0314007777 sau 777 DIGI MOBIL: Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele prepay.
  • 0314004000 SATELIT: Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage: Inca nu am gasit un numar destinat acestor servicii insa este de ajuns sa apelati la numerele pentru Digi Mobil.
  • 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • 0314006422: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania
  •  0314008000: Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania

Telefoane DIGI Romania

Numerele de telefon la care puteti suna pentru informatii relatii clienti in functie de judetul din care faceti parte.

  • Alba: 0358400401 / 0358400414
  • Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  • Timis: 0356400401 / 0356400414
  • Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Contact Digi prin eMAIL

In cazul in care doriti sa trimitetiun email catre departamentele DIGI Romania puteti accesa adresele urmatoare de email:

  • [email protected] – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • [email protected] – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Website oficial: www.digi.ro

21 Comments

  1. Petcu Maria spune:

    Nr. de telefon fix suna tot timul ocupat. Nr. meu este 0314201*** La orice numar formez suna ocupat. Nu am alt telefon. Va rog sa remediati.

  2. Danes Vasile spune:

    Semnalul la internet foarte slab la fiecare 5-10 minute se încarcă,va rog sa rezolvați această problemă.

    • Elena Grigore spune:

      Bună seara , am instalat digi tv ,, după instalare am pierdut semnalul de internet ( merg pe date mobile la tel ) ,menționez că netul îl am din Noiembrie și până azi nu am avut probleme! Vă rog remediați problema !

  3. Tudorache Maria spune:

    Semnal la internet fix in localitatea Baia Borsa MM ori e foarte slab, ori nu e deloc!!!!Va rog sa rezolvati aceasta problema, multumesc!

  4. Badros Emilian spune:

    De cateva zile,nu mai prindem postul TV Realitatea plus.Solicitam introducerea din nou a postului mentionat pe cablu TV, zona Mircesti,jud.Iasi.Va multumim.

  5. Chihaia spune:

    Bună seara o firma de tot rasul am mai bine de 24 de ore de când nu am internet și tot astept. Rușine

    • Boboc Georgel Gabriel spune:

      Bună seara…din data de 18.05.2021 nu îmi merge televiziunea, internetul și telefonul fix…tot sun la deranjamente și îmi spun ca se rezolva…dar când nu știu…rușine sa va fie vouă ăștia de la Digi …sunteți o firma de nimic dacă trebuie sa treacă atâta timp pana va deplasați sa rezolvați un deranjamente….

  6. Maria spune:

    Buna , in urma contractului încheiat , urma sa vina sa conecteze Internetul , a trecut o sapt și nimic , sun in fiecare zi la dansi și vin cu diferite motive , Rușine sa le fie .. Nu au deloc credibilitate .. firma de doi lei . Au acaparat toți mici furnizori care erau de o suta de ori mai serioși și rapizi ,, dar vai mama lor . Dacă nu vine in doua zile reziliez contractul .

  7. Rares spune:

    buna ziua, va rog sa imi spuneți dacă aveți vreo rețea parteneră în AFGANISTAN……..va mulțumesc.

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Pentru informatii suplimentare legate de serviciile DIGI in alte tari apelati numerele:

      TV Satelit: 0314004000
      DIGI MOBIL : 0314007777

      Va multumim.

    • Badarceaandrei spune:

      Nu nu avem

  8. Bogdan Aurelian spune:

    Salut

    Tin sa precizez faptul ca nu am avut probleme cu serviciile Digi sunt abonat de 2 ani. Pentru internet folosesc un router TP Link Archer C80 configurat pe conexiune 1 Gb/s semnal stabil si cu performante foarte bune. Pentru televiziune conexiunea este prin fibra optica iar semnalul este perfect. Recomand celor cu probleme sa verifice punctele de intrare in locuinta si echipamentele folosite pentru serviciile de internet si TV (mufe – cabluri etc.) Anterior am fost client Telekom iar acolo aveam probleme cu stabilitatea conexiuni la internet. Echipamentele si cablurile folosite in locuinta sunt foarte importante pentru o conexiune stabila aici pot sa confirm ca utilizand un cablu prost FTP am avut probleme cu internetul, se intrerupea des conexiunea.

    Sper sa publicati si opinia mea. Multumesc

  9. Pop Diana Lucia spune:

    Tin sa va anunt ca nu merge tv digitala (router).Ce se intampla?Abonamentul e pe numele surorii mele.Locuiesc in Cluj.

    • Maria spune:

      De două zile sun ,nu merge internetul ,o să trimit o echipă nu a venit nimeni , rușine Digi să stau două zile să nu vină nimeni , ce se întâmplă de ce nu rezolvați problema ,de tot râsul ,cred că o să mă mut .

  10. Sălăjean Mariana Georgeta spune:

    Sesizarea 29923**** nu a fost rezolvată

  11. gugiu florica spune:

    aloooo digi de aseara nu am semnle la telefoane de ce platesc abonamente mam trecut de la telecom la voi si mam pricopsit

  12. RÎMBU SIMONA spune:

    Semnal la TELEFON nu prea e bun chiar foarte slab va rog faceti ceva

  13. Grigoriu Faighel Viorica spune:

    Bună ziua! Am dat spre închiriere un apartament, chiriașul a plecat și acum găsesc în cutia de poștă factură de la RDS în care văd că a achiziționat și 2 telefoane mobile în rate. . In primul rând mă intrigă căci văd factura pe numele concubinei chiriașului, în condițiile în care eu cu el am contract de închiriere prin anaf. Iar în al doilea rând aș vrea să știu dacă eu pot face alt contract la rds pe acea adresă. Eu sunt client rds la adresa la care locuiesc. Menționez că nu pot da de ei, au plecat când știau că sunt la mare și nu-mi răspund la telefon.

    • ExpoMedia spune:

      In astfel de situatii va sugeram sa va adresati celui mai apropiat punct DIGI din orasul dvs pentru a clarifica situatia si pentru a primi suport in solutionarea problemei dvs.

  14. Eremia Mihail spune:

    Bună ziua! Un nepot jucându-se cu telecomanda a resetat Tv-ul pe setările din fabrică. Căutarea automată a programelor,de către sistemul televizorului, nu a adus spre vizionare decăt 56 de programe, nici unul HD și mă îndoiesc că ale cablului dumneavoastră. Eu nu sunt foarte priceput în utilizarea tehnologiilor actuale, dar presupun că trebuie intervenit cu un cod, o parolă, pentru a intra și utiliza programelor Tv. incluse de serviciul dumneavoatră. Nu mai rețin dacă la data semnării contractului am notat undeva parola, cert este că nu am găsit-o și sunt net în dezavantaj/ Vă rog să-mi dați un sfat să deblocăm neplăcuta situație. Cu multe mulțumiri!

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Cautarea programelor TV se poate face in diferite moduri in functie de modelul televizorului dvs. Va recomandam sa efectuati cautarea canalelor TV selectand operatorul (DIGI) si cautand in modul DIGITAL. Cele 56 de canale gasite probabil au fost cautate si salvate prin cautarea pe modul ANALOGIC. Va recomandam sa urmariti cu atentie setarile televizorului dvs si modul de cautare. Selectati modul de cautare DIGITAL + Analogic sau doar DIGITAL, astfel vor aparea si canalele HD.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Portofoliu