Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii

Contact DIGI / RCS RDS – Deranjamente si servicii cu clientii.

RCS & RDS este un operator de servicii de telecomunicații din România, înființat în anul 1994. Compania Romanian Cable System a cunoscut o dezvoltare rapidă pe piața din România, primii pași concretizându-se prin achiziționarea mai multor rețele de comunicații din țară.

 Pentru a contacta DIGI deranjamente sau servicii cu clientii  puteti telefona la numarul de telefon 0314004600 unde veti putea fi recunoscuti dupa id-ul abonamentului pe care il aveti sau numarul de telefon de pe care sunati si veti putea primi asistenta ceruta.

 

Contact Telefonic – DIGI

  • 0314004401 SERVICII FIXE: Pentru digi deranjamente la serviciile fixe, precum internet prin cablu fix, TV, fix, si multe altele, numarul de mai sus este destinat acestor lucruri. – digi deranjamente
  • 0314007777 sau 777 DIGI MOBIL: Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele prepay.
  • 0314004000 SATELIT: Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Digi Online, Digi Oriunde, Digi Storage: Inca nu am gasit un numar destinat acestor servicii insa este de ajuns sa apelati la numerele pentru Digi Mobil.
  • 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • 0314006422: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Spania
  •  0314008000: Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania

Telefoane DIGI Romania

Numerele de telefon la care puteti suna pentru informatii relatii clienti in functie de judetul din care faceti parte.

  • Alba: 0358400401 / 0358400414
  • Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414
  • Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  • Timis: 0356400401 / 0356400414
  • Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Contact Digi prin eMAIL

In cazul in care doriti sa trimitetiun email catre departamentele DIGI Romania puteti accesa adresele urmatoare de email:

  • [email protected] – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • [email protected] – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Website oficial: www.digi.ro

42 Comments

  1. Petcu Maria spune:

    Nr. de telefon fix suna tot timul ocupat. Nr. meu este 0314201*** La orice numar formez suna ocupat. Nu am alt telefon. Va rog sa remediati.

    • OnutanPeres Anamaria spune:

      Buna ziua sunt din satu mare,rog foarte mult ca oamenii care impart facturiile de digi sa si faca treaba cum trebuie ,nu vreau sa fac nimabui rau,dar trebuie se gandesc la cei care au facturii ca trebuie si platite

  2. Danes Vasile spune:

    Semnalul la internet foarte slab la fiecare 5-10 minute se încarcă,va rog sa rezolvați această problemă.

    • Elena Grigore spune:

      Bună seara , am instalat digi tv ,, după instalare am pierdut semnalul de internet ( merg pe date mobile la tel ) ,menționez că netul îl am din Noiembrie și până azi nu am avut probleme! Vă rog remediați problema !

      • Marian spune:

        De ce nu pot vedea PROTV pe aplicația digi online ?

      • Munteanu Vasile spune:

        Din 01.06.2022 s-a intrerupt semnalul pentru internet si peogramele Tv. Am solicitat remedierea acestei situatii dar nu s-a rezolvat. Trebuie sa schimb furnizorul de servicii?. Famila mea are 5 contracte incheiate cu RDS.

    • Buna ziua, se întâmplă ceva cu rețeaua digi?? Merge foarte foarte greu internetul. Când trimit un fișier video se încarcă pana la jumătate si apoi se oprește. Si pe alte aplicații abia se deschide.. De 3 zile ma chinui. Rezolvați aceasta problema. Mulțumesc

  3. Tudorache Maria spune:

    Semnal la internet fix in localitatea Baia Borsa MM ori e foarte slab, ori nu e deloc!!!!Va rog sa rezolvati aceasta problema, multumesc!

    • Soare Mariana Roxana spune:

      Daca nu santeti in stare sa rezolvat i clienți cu decodoare satelit de ce naiba nu vă desființați, bani pe abonamente știți sa loati dar să rezolvați clienți nu

  4. Badros Emilian spune:

    De cateva zile,nu mai prindem postul TV Realitatea plus.Solicitam introducerea din nou a postului mentionat pe cablu TV, zona Mircesti,jud.Iasi.Va multumim.

    • Onut Adrian spune:

      Am probleme cu fluctuația calitatii semnaluluitv , apărând pe ecran macroblocuri colorate pana la dispariția semnalului. Au venit 5 sau 6 echipe de depanare care au ” măsurat ” semnalul susținând ca este bun dar rezultatul este cel de mai sus . Aceasta se intampla pentru canalele hd cu toate ca televizorul încearcă sacompenseze calitatea semnalului .As dori schimbarea terminalului pentru rețeaua fibra optica Huawei cu Digi Fiberhome HG6544 , dacă este posibil .
      Multumesc

      • ExpoMedia spune:

        Buna ziua

        In aceasta situatie va recomandam sa solicitati schimbarea echipamentului actual pe site-ul: digi.ro sectiunea: -> Contul meu – rubrica SUPORT.

  5. Chihaia spune:

    Bună seara o firma de tot rasul am mai bine de 24 de ore de când nu am internet și tot astept. Rușine

    • Boboc Georgel Gabriel spune:

      Bună seara…din data de 18.05.2021 nu îmi merge televiziunea, internetul și telefonul fix…tot sun la deranjamente și îmi spun ca se rezolva…dar când nu știu…rușine sa va fie vouă ăștia de la Digi …sunteți o firma de nimic dacă trebuie sa treacă atâta timp pana va deplasați sa rezolvați un deranjamente….

  6. Maria spune:

    Buna , in urma contractului încheiat , urma sa vina sa conecteze Internetul , a trecut o sapt și nimic , sun in fiecare zi la dansi și vin cu diferite motive , Rușine sa le fie .. Nu au deloc credibilitate .. firma de doi lei . Au acaparat toți mici furnizori care erau de o suta de ori mai serioși și rapizi ,, dar vai mama lor . Dacă nu vine in doua zile reziliez contractul .

  7. Rares spune:

    buna ziua, va rog sa imi spuneți dacă aveți vreo rețea parteneră în AFGANISTAN……..va mulțumesc.

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua
      Pentru informatii suplimentare legate de serviciile DIGI in alte tari apelati numerele:

      TV Satelit: 0314004000
      DIGI MOBIL : 0314007777

      Va multumim.

    • Badarceaandrei spune:

      Nu nu avem

  8. Bogdan Aurelian spune:

    Salut

    Tin sa precizez faptul ca nu am avut probleme cu serviciile Digi sunt abonat de 2 ani. Pentru internet folosesc un router TP Link Archer C80 configurat pe conexiune 1 Gb/s semnal stabil si cu performante foarte bune. Pentru televiziune conexiunea este prin fibra optica iar semnalul este perfect. Recomand celor cu probleme sa verifice punctele de intrare in locuinta si echipamentele folosite pentru serviciile de internet si TV (mufe – cabluri etc.) Anterior am fost client Telekom iar acolo aveam probleme cu stabilitatea conexiuni la internet. Echipamentele si cablurile folosite in locuinta sunt foarte importante pentru o conexiune stabila aici pot sa confirm ca utilizand un cablu prost FTP am avut probleme cu internetul, se intrerupea des conexiunea.

    Sper sa publicati si opinia mea. Multumesc

  9. Pop Diana Lucia spune:

    Tin sa va anunt ca nu merge tv digitala (router).Ce se intampla?Abonamentul e pe numele surorii mele.Locuiesc in Cluj.

    • Maria spune:

      De două zile sun ,nu merge internetul ,o să trimit o echipă nu a venit nimeni , rușine Digi să stau două zile să nu vină nimeni , ce se întâmplă de ce nu rezolvați problema ,de tot râsul ,cred că o să mă mut .

  10. Sălăjean Mariana Georgeta spune:

    Sesizarea 29923**** nu a fost rezolvată

  11. gugiu florica spune:

    aloooo digi de aseara nu am semnle la telefoane de ce platesc abonamente mam trecut de la telecom la voi si mam pricopsit

  12. RÎMBU SIMONA spune:

    Semnal la TELEFON nu prea e bun chiar foarte slab va rog faceti ceva

  13. Grigoriu Faighel Viorica spune:

    Bună ziua! Am dat spre închiriere un apartament, chiriașul a plecat și acum găsesc în cutia de poștă factură de la RDS în care văd că a achiziționat și 2 telefoane mobile în rate. . In primul rând mă intrigă căci văd factura pe numele concubinei chiriașului, în condițiile în care eu cu el am contract de închiriere prin anaf. Iar în al doilea rând aș vrea să știu dacă eu pot face alt contract la rds pe acea adresă. Eu sunt client rds la adresa la care locuiesc. Menționez că nu pot da de ei, au plecat când știau că sunt la mare și nu-mi răspund la telefon.

    • ExpoMedia spune:

      In astfel de situatii va sugeram sa va adresati celui mai apropiat punct DIGI din orasul dvs pentru a clarifica situatia si pentru a primi suport in solutionarea problemei dvs.

  14. Eremia Mihail spune:

    Bună ziua! Un nepot jucându-se cu telecomanda a resetat Tv-ul pe setările din fabrică. Căutarea automată a programelor,de către sistemul televizorului, nu a adus spre vizionare decăt 56 de programe, nici unul HD și mă îndoiesc că ale cablului dumneavoastră. Eu nu sunt foarte priceput în utilizarea tehnologiilor actuale, dar presupun că trebuie intervenit cu un cod, o parolă, pentru a intra și utiliza programelor Tv. incluse de serviciul dumneavoatră. Nu mai rețin dacă la data semnării contractului am notat undeva parola, cert este că nu am găsit-o și sunt net în dezavantaj/ Vă rog să-mi dați un sfat să deblocăm neplăcuta situație. Cu multe mulțumiri!

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Cautarea programelor TV se poate face in diferite moduri in functie de modelul televizorului dvs. Va recomandam sa efectuati cautarea canalelor TV selectand operatorul (DIGI) si cautand in modul DIGITAL. Cele 56 de canale gasite probabil au fost cautate si salvate prin cautarea pe modul ANALOGIC. Va recomandam sa urmariti cu atentie setarile televizorului dvs si modul de cautare. Selectati modul de cautare DIGITAL + Analogic sau doar DIGITAL, astfel vor aparea si canalele HD.

  15. Lavinia spune:

    Am abonament business degeaba. Noaptea internetul mai are erori iar când sun nu răspunde nimeni la telefon. Folosesc netul pentru aplicații pe TV. Din septembrie am sa caut alți operatori TV pana am sa găsesc o societate care răspunde la telefon oricând am nevoie.

  16. Fildiroiu spune:

    Buna ziua,consider ca orice solicitare se rezolva in cel mai scurt timp posibil,doar sesizarea sa fie facuta la numarul coespunzator fiecarui judet.
    Orice solicitare de defectiune sau deranjament nu dureaza pentru solutionare mai mult de o zi sau doua!

  17. bratu spune:

    Buna ziua,în ultima vreme am probleme cu conectarea la internet pe laptop,nu merge nici dacă bag manual user și parola,va rog remediați problema urgent .chiar am nevoie deoarece lucrez și de acasă pt serviciu.
    Multumesc

  18. Andrei Viorel spune:

    Buna ziua am o problema cu netul am fluctuari mari la net se opreste pentru cateva secunde si reporneste si tot asa.. Am schinbat si Router Wi-Fi 6 AX1500 de la digi crezand ca e de la Router meu este de vina si din pacate tot asa face. Va rog daca ma puteti ajuta? Va mutumesc

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      Recomandarea noastra este aceea de a apela la serviciul de suport de la DIGI. In unele cazuri pot aparea probleme cu internetul datorita cablurilor FTP. Verificati conexiunile la cablurile dvs. si asigurati-va ca nu sunt locuri in care cablul de internet ar putea fi torsionat. Datorita curentilor de slaba intensitate, un cablu FTP cu probleme poate duce la interferenta semnalului adica la deconectarea pentru cateva secunde astfel nu veti avea stabilitatea conexiunii la internet. Totusi va recomandam sa apelati serviciul de suport de la DIGI. Va multumim

  19. Eleonora Girban spune:

    Sunt total dezamăgită de toate serviciile DIGI …

  20. Iosif Craciunescu spune:

    Digi jud. Timis. Operatorul de serviciu, in speta A. Dobre cu totala lipsa de profesionalism si respect pentru cei ce platesc un abonament lunar, expediaza pe reclamant si il lasa in ceata, pe motiv ca nu exista echipa operativa( dupa capul lui), aceasta avand program pana la ora 18.00, iar sesizarea a fost facuta la orele 15.00. Este pentru a doua oara cand nu este semnal tv.( prima data fiind lipsa 3 zile). Nu ne meritati ca, clienti!!!

  21. Mariana spune:

    Buna ziua am o reclamație de facut întrucât astăzi doi colegi de-ai dv au venit să-mi instaleze fibra si pe casa scări au desfăcut tunurile din plastic si le-au lasat asa la capete fiind îndoite la care eu am avut reclamații de la vecini va rog să-mi spuneți ce trebuie sa fac

    • ExpoMedia spune:

      Buna ziua

      In astfel de situatii va rugam sa contactati serviciul de relatii cu clientii de la DIGI. Numerele de telefon sunt afisate pe pagina noastra sau puteti accesa direct site-ul oficial al companiei. Daca doriti sa trimiteti un email cu sesizarea dvs. se poate face la adresa: [email protected]

  22. Tudose Georgeta spune:

    Buna ziua… Doresc sa stiu ce se intampla de tot scoateti canale din pachet? Cand am facut abonament la dvs am facut pe un anumit nr de canale si intre timp usor / usor mai desfintati din ele dar abonamentul este acelasi la pret. De ce nu ne anuntati ce modificari vreti sa faceti si daca dorim sa mai ramanem sau sa schimbam contractul?

  23. haras spune:

    Buna ziua,în ultima vreme am probleme cu conectarea la internet ,nu merge nici dacă bag manual user și parola,va rog remediați problema urgent .chiar am nevoie deoarece lucrez și de acasă pt serviciu.
    Multumesc

  24. Teodorescu Ion Stefan spune:

    Buna ziua,am facut 4 sesizari pt a veni o echipa sa monteze fibra optica. Din decembrie pina in prezent nu a venit nimeni si nici contactati la telefon nu am fost

  25. NICOLAE CIUCLEA spune:

    Buna ziua .Scara mea este racordata la fibra optica dar din cauza ca nu m-ati racordat la ea, echipele de interventie chemate la multe sesizari facute de mine imi tot spun ca sunt defectiuni de deconectare dese de la internet pentru ca sunt racordat pe echipamente vechi care nu mai corespund. Si atunci va intreb , nu este de datoria d-voastra sa va faceti treaba .Banii pe facturi vii incasati la timp doar calitatea serviciilor este escrecabila..Rog luati masuri urgente !

  26. Cristian spune:

    Nu am cablu de 3 zile și nu reusesc să contactez serviciul de asistență. Robotul îmi spune că codul de client nu apare în baza de date.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.