Contact Digi relatii cu clientii – Telefon Deranjamente

Contact Digi relatii cu clientii si Deranjamente

Apeleaza serviciul de asistenta si contact DIGI relatii clienti pentru informatii servicii, deranjamente sau facturi. Suna la  telefonul 031 4004600 unde veti putea fi recunoscuti dupa id-ul abonamentului pe care il aveti sau numarul de telefon de pe care sunati si veti putea primi asistenta ceruta.

Contact DIGI Deranjamente – relatii cu clientii

Apeleaza serviciul pentru Deranjamente DIGI servicii fixe: 0314004401 sau tasteaza varianta scurtă, 777 DIGI MOBIL.  La acest numar de telefon veți putea obține informații pentru serviciile DIGI Deranjamente.

Deranjamente Digi

Contact DIGI relatii clienti

Cauti numerele de telefon pentru Contact DIGI servicii clienti?

Numerele de telefon pentru contact si asistenta clienti servicii Digi Romania sunt afisate ceva mai jos in functie de serviciul pentru care doriti sa intrari in legatura cu un operator call center DIGI.

Deranjamente DIGI telefon 0314004401 SERVICII FIXE: Poti suna pentru a, anunta  deranjamente la serviciile fixe, precum internet prin cablu fix, TV, fix, si multe altele, numarul de mai sus este destinat acestor lucruri.

Telefon contact DIGI Mobil 0314007777 sau 777  Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele Prepay.

Iata mai multe Date de contact DIGI:

  • Contact Digi Satelit tel. 0314004000 – Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Servicii DIGI Business 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • Contact DIGI Italia 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • Info DIGI 0314006422: Contact relatii cu clientii pentru servicii Digi Mobil Spania
  •  Telefon suport si asistenta DIGI Roaming 0314008000

Serviciul de relatii cu clientii DIGI

Serviciul de relații cu clienții oferit de Digi (RCS & RDS) este esențial pentru asigurarea satisfacției și fidelizării clienților săi. Acesta îndeplinește mai multe roluri cheie, de la furnizarea de suport tehnic până la gestionarea conturilor și rezolvarea plângerilor.

Suport Tehnic și Asistență: Unul dintre principalele roluri ale serviciului de relații cu clienții DIGI Romania, este oferirea de suport tehnic. În cazul în care un client întâmpină probleme cu serviciile de internet, televiziune, telefonie mobilă sau fixă, echipa de suport tehnic este disponibilă pentru a oferi asistență promptă. Aceasta poate implica diagnosticarea problemelor de conexiune, ghidarea clientului prin pașii necesari pentru rezolvarea problemelor sau, dacă este necesar, programarea unei vizite de la un tehnician pentru reparații la domiciliu.

Gestionarea Conturilor și Facturare: Serviciul de relații cu clienții se ocupă și de gestionarea conturilor clienților. Aceasta include întrebări legate de facturare, modificări ale planurilor tarifare, actualizarea informațiilor de contact și rezolvarea eventualelor neconcordanțe în conturi. Echipa poate ajuta clienții să înțeleagă detaliile facturilor, să facă plăți online sau să configureze plata automată.

Recomandări și Informare servicii DIGI: O altă funcție importantă este oferirea de informații și recomandări. Clienții pot afla despre cele mai noi oferte și servicii disponibile, pot primi sfaturi despre cum să optimizeze utilizarea serviciilor lor și pot fi informați despre orice modificări în termeni și condiții. Acest lucru ajută la menținerea unei comunicări transparente și la informarea continuă a clienților.

Gestionarea Plângerilor și Feedback-ului: Serviciul de relații cu clienții gestionează de asemenea plângerile și feedback-ul clienților. Dacă un client nu este mulțumit de un serviciu, echipa de suport lucrează pentru a rezolva problema cât mai repede posibil, încercând să ofere soluții eficiente și să restabilească încrederea clientului. Feedback-ul primit este folosit pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite.

Asistență Non-Stop DIGI: Un avantaj major al serviciului de relații cu clienții Digi este disponibilitatea 24/7. Indiferent de ora la care apare o problemă sau o întrebare, clienții pot contacta echipa de suport pentru ajutor. Această disponibilitate continuă asigură că problemele sunt abordate imediat, minimizând astfel disconfortul clientului.

Multiple Canale de Comunicare: Digi pune la dispoziția clienților săi multiple canale de comunicare, inclusiv telefon, email, chat online și rețele sociale. Această diversitate de opțiuni permite clienților să aleagă canalul de comunicare care le este cel mai convenabil, facilitând astfel accesul rapid la suport

Suna la numarul de telefon: 031.400 4401 DIGI pentru suport servicii fixe.

Deranjamente DIGI internet si TV

Serviciul de relatii clienti de la DIGI poate rezolva probleme tehnice sau deranjamente in serviciile de televiziune fixa si internet fix.

Ce deranjamente poti anunta la DIGI RCS-RDS?

  • Probleme tehnice cu televiziune a prin cablul: semnal slab sau fara semanal TV
  • semnal demodulat DIGI – nu se pot receptiona programele codate chiar daca platesti abonamentul complet;
  • internetul DIGI nu functioneaza sau are probeleme de conexiune;
  • nu identifici parola de acces si username pentru internetul DIGI;
  • canalele HD nu se pot receptiona in conditii optime;
  • alte probleme de ordin tehnic ce necesita interactiunea cu serviciul de relatii clienti DIGI.

Sesizarile si deranjamentele anuntate la serviciul tehnic vor fi solutionate in cel mai scurt timp posibil prin intermediul unei echipe care se va deplasa la domiciliul dvs pentru a remedia problema aparuta.

Contact  DIGI Deranjamente RCS-RDS

Numerele de telefon la care puteti suna pentru informatii relatii clienti pentru deranjamente DIGI in functie de judetul din care faceti parte.

  • Alba: 0358400401 / 0358400414
  • Arad: 0357400401 / 0357400414
  • Arges: 0348400401 / 0348400414
  • Bacau: 0334400401 / 0334400414
  • Bihor: 0359400401 / 0359400414
  • Bistrita Nasaud: 0356400401 / 0356400414
  • Botosani: 0331400401 / 0331400414
  • Braila: 0339400401 / 0339400414
  • Bucuresti & Ilfov: 0314004401 / 0314004414

Prin serviciul de contact DIGI poti lua legatura cu operatorii DIGI  in functie de zona din care ai contract cu aceasta companie de telecomunicatii din Romania. In functie de orasa sau judet poti suna la depratamentul de asistenta si suport clienti DIGI Romania.

  • Contact Digi Buzau: 0338400401 / 0338400414
  • Brasov: 0368400401 / 0368400414
  • Caras Severin: 0355400401 / 0355400414
  • Calarasi: 0342400401 / 0342400414
  • Cluj: 0364400401 / 0364400414
  • Constanta: 0341400401 / 0341400414
  • Covasna: 0367400401 / 0367400414
  • Dambovita: 0345400401 / 0345400414
  • Dolj: 0351400401 / 0351400414
  • Galati: 0336400401 / 0336400414
  • Giurgiu: 0346400401 / 0346400414
digi fiberlink 10 Gbps
Contact DIGI – servici internet Fiber Link

Vezi care este viteza la internet printr-un test de viteza internet – SpeedTest Digi

  • Gorj: 0353400401 / 0353400414
  • Harghita: 0366400401 / 0366400414
  • Hunedoara: 0354400401 / 0354400414
  • Ialomita: 0343400401 / 0343400414
  • Iasi: 0332400401 / 0332400414
  • Maramures: 0362400401 / 0362400414
  • Mehedinti: 0352400401 / 0352400414
  • Mures: 0365400401 / 0365400414
  • Neamt: 0333400401 / 0333400414
  • Olt: 0349400401 / 0349400414
  • Prahova: 0344400401 / 0344400414
  • Satu Mare: 0361400401 / 0361400414
  • Salaj: 0360400401 / 0360400414
  • Sibiu: 0369400401 / 0369400414
  • Suceava: 0330400401 / 0330400414
  • Teleorman: 0347400401 / 0347400414
  • Timis: 0356400401 / 0356400414
  • Tulcea: 0340400401 / 0340400414
  • Vaslui: 0335400401 / 0335400414
  • Valcea: 0350400401 / 0350400414
  • Deranjamente DIGI Vrancea: 0337400401 / 0337400414

Contact Digi prin eMAIL

In cazul in care doriti sa trimiteti un email catre departamentele DIGI Romania puteti accesa adresele urmatoare de email:

  • Digi contact pe email: [email protected] – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • [email protected] – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Pentru mai multe detalii despre modul de contact Digi Deranjamente servicii, puteti urmarii articole actualizate in reteua noastra media dar si pe site-ul oficial: www.digi.ro

Iti recomandam sau urmaresti modul de contact Vodafone servicul relatii clienti daca ai un abonament sau esti client la Vodafone. In analizele noastre sintetizam numerele de contact pentru departamentele de relatii clienti indefierent de compania la care ai un contract activ.

Abonamente servicii DIGI

Digi mobil servicii clienti

Abonamente DIGI de internet fix:  Abonamentul DIGI FiberLINK 1000 este cel mai popular serviciu de internet fix din Romania avand o raspandire larga in randul clientilor DIGI.

Pachete de televiziune prin cablu is satelit: Digi iti ofera pachete diverse de televiziune digitală, cu canale naționale și internaționale, inclusiv opțiuni de televiziune HD sau 4K. Pentru a cere detalii despre grila de programe TV DIGI poti cere asistenta de la centrul de contact DIGI clienti noi.

Digi MOBIL abonamant de telefonie mobilă: Abonamantul DIGI Mobil ofera minute de regula nelimitat, SMS-uri și date mobile pentru utilizatorii de telefonie mobilă.

Pachete combinate: Digi poate oferi și pachete combinate care includ internet fix, televiziune și telefonie mobilă într-un singur abonament, oferind adesea reduceri pentru clienții care aleg această opțiune.

Daca doriti sa obtineti informatii despre factura DIGI, abonamente sau relatii despre internetul fix si mobil, va recomandam sa apelati centrul de suport DIGI contact relatii clienti.

61 comentarii

  1. Nu merge internetul vostru e de rahat mai bine veniți să-l poată că dau bani și tot. Nu are semnal. Tot va sun și vă faceți că merge veniți să-l luați

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *