Contact Cargus – Relatii clienti

Contact Cargus serviciul de relatii clienti si asistenta colete trimise prin curierii Cargus.

Cargus este o companie de curierat ce ofera servicii complexe atat pe plan intern in Romania cat si servicii internationale.  Cargus vine cu oferte importante pentru serviciile de curierat atat pentru persoanele fizice cat si pentru societati comerciale. In cadrul acestui articol vom analiza posibilitatea de a intra in contact cu operatorii Cargus.  In anul 2020 Urgent Curier trece printr-un proces de rebranding, reluandu-si numele CARGUS SRL

Cargus contact relatii clienti

Daca ai nevoie de asistenta sau daca ai o reclamatie, sesizare cu privire la coletele expediate prn Cargus iata cum poti sa intri in contact cu operatorii Cargus.

Modalitati de contact Cargus: Prin Telefon 021 9330 sau 021 9282 poti intra in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la Cargus de luni pana vineri intre orele 8:00 – 20:00. Contact Cargus Sediu central: str. 11 Iunie, nr. 14, sector 4, București, România.

Punct de lucru Cargus:  Măgurele, Strada Atomiștilor nr. 99 – 115, corp C1, județ Ilfov, România.

Servicii clienti Cargus Curier

Cargus vine in sprijinul clientilor sai cu oferte interesante menite sa optimizeze costurile cu transportul coletelor si tipul de livrare.

  • Serviciile de curierat intern Cargus oferă transport rapid în toate localitățile din România, astfel încât coletul tău să ajungă cu bine în următoarea zi lucrătoare (pentru coletele de până la 31 kg). Pentru coletele cu greutate mai mare poți opta pentru serviciul Cargus Cargo Standard.

Sesizari si reclamatii Cargus

In cazul in care din diferite motive poate aparea o situatie neplacuta este indicat sa apelati serviciul de relatii cu clientii de la Cargus. Orice sesizare se poate face telefonic la numerele de telefon afisate mai sus sau prin formularul de contact din pagina oficiala Cargus.

Ce probleme sau situatii pot aparea ?

  • coletul nu ajunge la timp
  • nu gasesc AWB
  • nu stiu sa comand un curier
  • Nu stiu cum pot urmarii coletul meu
  • Nu identific unde este coletul meu.

In orice situatie echipa Cargus cauta sa rezolve sitatiile neprevazute in cel mai scurt timp posibil. Inainte de a intra in contact cu Cargus nu uitati de codul dvs AWB pentru a identifica mai usor coletul dvs.

Tarife expeditie colete Cargus

Cargus vine in sprijinul clientilor sai cu oferte pentru firme si antreprenori dar si cu preturi de livrare ce se incadreaza in orice buget.

Tarife pentru serviciile naționale cargo – Pentru expedierile tip cargo (au mai mult de 31 kg), prețurile variază în funcție de intervalul de greutate în care se încadrează. De exemplu, clienții Cargus pot opta pentru serviciul Standard Plus (< 50 kg – de la 84 RON) sau serviciul Pallet Standard (> 51 kg – de la 150 RON).

Clienții care optează pentru serviciile de curierat oferite de Cargus mai trebuie să știe că:

  • Greutatea taxabilă a unei expedieri nu va depăși 31 kg;
  • O expediere conține o singură piesă;
  • Lungimea maximă a unei expedieri nu va depăși 175 cm;
  • Suma dimensiunilor (L+l+h) unei expedieri nu va depăși 240 cm.

Dacă vorbim de servicii cargo, condițiile sunt următoarele:

  • Suma dimensiunilor (L+l+h) unui colet cu o greutate taxabilă între 32 și 50 kg nu va depăși 240 cm;
  • O expediere conține o singură piesă;
  • Greutatea fizică a unui palet nu va depăși 600 kg;
  • Dimensiunile maxime ale unui palet sunt: 120 x 80 x 180 (cm).

Pentru mai multe detalii despre modalitatea de Contact Cargus va sugeram sa accesati site-ul oficial cargus.ro 


14 Comments

  1. Buna ziua, nu am primit mesaj pt. livrarea celor doua comenzi/colete dar pe site URMARIRE COMANDA am vazut Reancercare livrare pt. ziua de 16.11.. Mentionez ca am stat permanent acasa. Departamentul RELATII CU CLIENTII este inabordabil. Va multumesc anticipat
    –-

    1. Buna ziua
      Modalitatea de a intra in contact cu acesta firma de curierat este exemplificat pe site-ul nostru insa modul prin care se raspunde la solicitari si timpul de solutionare sesizari este gestionat exclusiv de Cargus. Va sugeram sa mai incercati prin metodele expuse sa luati legatura cu cei din call center. Incercati sa sunati in intervalul 8:00 – 17:00.

  2. O firmă neserioasă nici după trei zile nu am primit coletul ajungea mai repede din China iar când suni la ei te țin 40 minute la telefon.Nu recomand aceasta firma și posta romana este mai rapidă

  3. Trebuia sa primesc și eu un colet su nu lam primit. Îmi puteți spune ce se întâmplă???? Apare ca expediat la dumneavoastră. Eu nu va ameninț dar sa știți k lucrez la protecția consumatorului. În cazul în care nu luați nici o măsură să îmi ajungă coletul pana cel târziu miercuri 17 august 2022 , va spun sincer și onest ca o sa aveți mari probleme .

  4. Care este pagina oficială ptr reclamații? Formularul nu prevede…reclamații.Telefoanele publicate sunt o …glumă.

    1. Buna ziua

      Telefoanele publicate sunt cele afisate in mod oficial pe pagina companiei. Incercati totusi sa depuneti o reclamatie prin intermediul formularului (selectand contactare) daca nu reusiti sa intrati in contact cu personalul din serviciul de relatii cu clientii. Link formular: https://www.cargus.ro/new-contact-page-ro/

  5. Am facut retur la un produs și nu a ajuns la destinație. Cum este posibil asa ceva??Trebuie sa facem reclamație la Protecția consumatorului de cate ori faceți greșeli sau luați voi coletele clienților???Nu recomand Cargus.

  6. Buna ziua,

    Am intampinat o problema care mi se pare naucitoare. Comanda nu doar ca nu a fost onorata, dar apare ca fiind livrata desi coletul nu a fost primit. Dupa cateva ore, „rezolutia” dansilor a fost ca verifica. Si verificat a ramas. Am luat legatura cu dansii atat pe Facebook cat si pe chatul de pe siteul Cargus, insa raspunsurile au fost belicoase. Oameni buni, ce este greu de inteles? Coletul apare ca fiind livrat in sistem, insa NU ESTE!!! Curierul nu a contactat pe nimeni si in acest fel, incep sa trag concluzia ca si-a insusit pachetul. Nu a semnat nimeni de primire (logic, din moment ce acest lucru nu s-a intamplat). Curiozitatea mea este legata de cine a semnat in locul meu (?)
    Bataie de joc la adresa clientilor. Acesta este motto-ul neoficial. Sub nicio forma, NU RECOMAND!

  7. NU RASPUNDE NIMENI LA NR AFISATE CALL CENTER! COLETELE NU AJUNG LA TIMP ! NU RECOMAND CARGO!

  8. Bună ziua! Vreau să fac o sesizare în legătură cu neprimirea unui colet care a fost returnat nu știu din ce motive. Țin să vă informez că era menționat și nr de telefon pe pachet. Am probe în acest sens și vi le pot trimite. Rog seriozitate.

    1. Buna ziua. In aceasta situatie va recomandam sa apelati serviciul de relatii cu clientii de la Cargus la numerele de telefon publicate ceva mai sus in cadrul acestui articol.

      1. Recomandarea dvs de a apela serviciul de relatii cu clientii nu functioneaza, pentru ca pur si simplu nu raspunde nimeni acolo. Si eu astept un pachet care intarzie si soferul care trebuie sa vina zice ca nu are pachetul acolo de unde ia el pachetele. Serviciul Cargo este un dezastru, nu mai cumpar nimic de la Altex. Nu recomand Cargo.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *